Gå til innhold

Passer disse felgene??

Ranger emnet

Raver^

Anbefalte innlegg

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ikke uten valsing av skjermene.

Hvor mye kan den være senket for at dette skal gå uten valsing??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke, men de stikker nok uansett utenfor skjermene vil jeg tro.

hmmm, har hørt med flere og de mener de ikke trenger å valses..men finner jo fort ut av det da;)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går så fint atte!!!

Hadde 9*16" på ventoen til dama.. senkefjører og orginal dempere. skura litt med full bil, eller bra. Der var det IKKE valsa eller noe.. Og den var passe lav:)

Men husk: ET15!!!!!!!!!!

Dekk dim: 215/40/16"

Jeg hadde 8*18" med 225/35/18" på min golf 3. Ikke valsa eller noe der heller.

Og rimelig lav... skura ikke i det hele tatt.

Tidligre biler? For mange....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går så fint atte!!!

Hadde 9*16" på ventoen til dama.. senkefjører og orginal dempere. skura litt med full bil, eller bra. Der var det IKKE valsa eller noe.. Og den var passe lav:)

Men husk: ET15!!!!!!!!!!

Dekk dim: 215/40/16"

Jeg hadde 8*18" med 225/35/18" på min golf 3. Ikke valsa eller noe der heller.

Og rimelig lav... skura ikke i det hele tatt.

Ja da var ikke den Vento'en spesielt stiv heller da i og med at det var originaldempere...Var det 40mm fjører da eller??Ja mener det er ET15 på de, har hatt de på Corrado'en ser du så er det en som vil kjøpe de til Golf'en sin..Det er 215/40/16 på de felgene jeg har..Så da tror du det går greit??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da var ikke den Vento'en spesielt stiv heller da i og med at det var originaldempere...Var det 40mm fjører da eller??Ja mener det er ET15 på de, har hatt de på Corrado'en ser du så er det en som vil kjøpe de til Golf'en sin..Det er 215/40/16 på de felgene jeg har..Så da tror du det går greit??

var 40mm på ventoen ja.. og ikke serlig stiv!

Husker vi var full bil til sverige for å shoppe.. mætt bagasjen med colabrett på veien hjem... da skura det endel..hehe!

Men det burde jo gå greit! Er ikke ditt problem uansett ;P hehe!

Men jeg har jo vært borti 7*16" som har skura på ikke fullt så lav golf 3 oxo da så... pussigegreier. men etter mine erfaringer skulle det gå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var 40mm på ventoen ja.. og ikke serlig stiv!

Husker vi var full bil til sverige for å shoppe.. mætt bagasjen med colabrett på veien hjem... da skura det endel..hehe!

Men det burde jo gå greit! Er ikke ditt problem uansett ;P hehe!

Men jeg har jo vært borti 7*16" som har skura på ikke fullt så lav golf 3 oxo da så... pussigegreier. men etter mine erfaringer skulle det gå!

Hehe, kan tenke meg det ja;)..

Du har jo forsåvidt rett i at det ikke er mitt problem, men må reise et stykke for å møte han fyren, og det gidder jeg ikke hvis ikke det går liksom..

Men hvis du mener det kan gå får jeg bare ta turen å se..

Ja virker som folk har forskjellige erfaringer med breie felger på Golf 3, noen mener at det ikke går mens andre mener det motsatte, så får bare håpe:)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kan tenke meg det ja;)..

Du har jo forsåvidt rett i at det ikke er mitt problem, men må reise et stykke for å møte han fyren, og det gidder jeg ikke hvis ikke det går liksom..

Men hvis du mener det kan gå får jeg bare ta turen å se..

Ja virker som folk har forskjellige erfaringer med breie felger på Golf 3, noen mener at det ikke går mens andre mener det motsatte, så får bare håpe:)..

Ja det varierer mye. Men sålenge det er ET15 og den golfen ikke har kappa fjører med orginal dempere så tror jeg det skulle gå :)

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det varierer mye. Men sålenge det er ET15 og den golfen ikke har kappa fjører med orginal dempere så tror jeg det skulle gå :)

Lykke til

Den er visst Rieger-styla i Tyskland, og nettopp tatt inn til landet så tviler på at det har vært no kapping av fjærer enda;).. Ja får håpe det, takk så mye!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9x16 går fint med 60mm senk på 95 mod hvertfall. selv om bilen er stiv så bør du ikke ha mer enn et tomt cd cover i baksete for og unngå subbing....

Får satse på at det går da;)..-93 er vel lik som -95 eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider