Gå til innhold

Passer disse felgene??

Ranger emnet

Raver^

Anbefalte innlegg

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...
jeg prøvde 9x16 på min golf 3.. de stikker ca 2 cm uttafor skjemen bak ;)

Er det Borbet A du kjører med ikkesant? Hva slags ET er det på dem? Hmm..

Sprakk skjermene dine da du valsa?

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som kjøre 9x16" ET 15, og sier at det ikke tar noe sørlig borti med 40 senk. Har derre kappet av den org bumperstoppen når bilen ble senket da? eller? visst ikke ligger den nedpå disse ved 30-40mm senk, og da er det ikke rart visst det ikke subber. Men jeg kappa mine litt og på min, og testa på noen slike 9x16 felger et15, og da tok dekket ørlite i borti min, og den var litt valset tilogmed. mener det var 215 dekk, husker ikke profil. Kjører nå 9x18 bak og det hadde tatt borti om jeg ikke la inn igjen litt ekstra bumperstopp bak.

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
8x17" er fint på golf3, 8x17 med 215/40-17 dekk er vel så og si max på en golf uten å valse (subbing).

Nå som sommeren nærmer seg, og jeg snart kan begynne å tenke på felg/dekk-kjøp... flere som kan bekrefte at disse dim. er "perfekte" på en Golf 3? Jeg har ingen planer om å senke den riktig enda, og vil heller ikke modde og styre for at ting ikke skal stikke ut eller komme borti når jeg har tung last eller svinger:) Hva er knall da?

Tips om forhandlere, modeller osv er flott. Eller hvis du har noen brukte som du vil selge:) (4x100 bolt) Er på jakt etter noe som er så billig som overhodet mulig.

Volkswagen Golf IV 1.6 16V

Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom felgsjappa idag, og heldigvis hadde fyren peiling. Han mente 7.5x17 ville passe som hånd i hanske (mine ord) på Golfen min. Og jeg kunne få komplett sett med dekk ned til 6500. Ikke dårlig syns nå jeg. Jeg skulle vente en måneds tid fant vi ut, for da kom det en del nye modeller. Dog ingen så billige som disse. Men hvis vi ser på de 3 mulighetene nå, hvilke syns dere er finest?

IMAGE_053_new.jpg

IMAGE_054_new.jpg

IMAGE_055_new.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De nederste ligner litt på de Ilias (Maroc) har på sin, og de er ganske stilige på G3..

Er vel en rød G3 her med de felgene i midten (rundt Sandnes/Stavanger?), og disse er også ganske pene..

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De nederste ligner litt på de Ilias (Maroc) har på sin, og de er ganske stilige på G3..

Er vel en rød G3 her med de felgene i midten (rundt Sandnes/Stavanger?), og disse er også ganske pene..

DSC00173.jpg

Fortsatt disse Maroc har? Likna jo kanskje litt ja... men hvem er det som har de RS-felgene sier du? Må jeg få sett:)

Ellers så kunne vi godt prøve noen felger på bilen neste gang jeg kom sa fyren. Når sesonger nærmer seg hadde de litt mer felg med dekk liggende klare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider