audioteam Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Varen er pakket å sendes nå :) yodude Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Varen er pakket å sendes nå :) yodude hør her a folkens, vitner ikke dette om god service så vet ikke jeg!! Dette firmaet anbefales på det sterkeste!!!! Løp og kjøp !! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 basspakka..mange db spiller den med korrekt strøm og kabler,kasse osv den til 8500 Skal love deg at Wildbeast tar av ja. Helt sinnsyke element. Og det er med god forstekrer :). Selv skulle jeg ha Wildbeast 12", men fikk ikke de til så god pris, så det ble Rockford power 12" stage 1. Ikke ille de heller, men ville nok heller tatt WB nå som de er sååå rimelige som de er hos dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Audio-Team: Tenkte å bytte de høyttalrene som allerede sitter i min Passat 99 model. Tenkte på Focal 165v2. Har dere noen gang satt inn slike i en slik bil? er jo prikk likt som i en audi tror jeg :). Hva slags forsterker anbefaler dere til dem.. Blir nok ikke før sommern :). Men nå spraker det allerede godt i de innebygga sakene. Tror nok Sony cdspillern min knerta de :). litt for svak den spillern(enda det er toppmodellen, med burrbrown og greier). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Audio-Team: Tenkte å bytte de høyttalrene som allerede sitter i min Passat 99 model. Tenkte på Focal 165v2. Har dere noen gang satt inn slike i en slik bil? er jo prikk likt som i en audi tror jeg . Hva slags forsterker anbefaler dere til dem.. Blir nok ikke før sommern . Men nå spraker det allerede godt i de innebygga sakene. Tror nok Sony cdspillern min knerta de . litt for svak den spillern(enda det er toppmodellen, med burrbrown og greier). De spiller bra og de vil passe i bilen . Ta bare kontakt når du skal ha så blir vi nok enige . Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 hør her a folkens, vitner ikke dette om god service så vet ikke jeg!! Dette firmaet anbefales på det sterkeste!!!! Løp og kjøp !! Dette kan bekreftes på det sterkeste :crazysant Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 enda kjekkere om man bor rett i nærheten! hihi Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Audio-Team: Tenkte å bytte de høyttalrene som allerede sitter i min Passat 99 model. Tenkte på Focal 165v2. Har dere noen gang satt inn slike i en slik bil? er jo prikk likt som i en audi tror jeg :). Hva slags forsterker anbefaler dere til dem.. Blir nok ikke før sommern :). Men nå spraker det allerede godt i de innebygga sakene. Tror nok Sony cdspillern min knerta de :). litt for svak den spillern(enda det er toppmodellen, med burrbrown og greier). Burr/Brown er vel strengt tatt en dekoder, som ikke har så mye å si for hvor vidt forsterkeren klipper og fillerister høyttalerne dine... :P Sorry for ot! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Litt ot tåler vi :kiss Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Hei Har noen få av disse yodude Hertz EBX 300R 12" basskasse tilbud 1790,- Begrenset antall . Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 har du prøvd dem a? dunker bra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Har et par biler som kjører rundt med slike her, å de har trykk ja yodude Spiller pent også . Italiensk kvalitet . Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 hva ambefaler du sammen med den a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Denne vil røske bra i hertz bassen Z8000cf Den selger jeg de siste av for kr 2990,- Fra 500rms watt og oppover blir det liv i bassen yodude Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 høytalere a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg