audioteam Skrevet Desember 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Der kommer smaken inn men Focal har komponent sett fra rundt 1000 lappen og opp . De er verdt å titte på, og ønsker man legge mere i det har vi utvalget . Men du får heller titte på nettsiden . Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Desember 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Noen pakker av disse igjen kr 4990,- Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf IV driver Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Der kommer smaken inn men Focal har komponent sett fra rundt 1000 lappen og opp .De er verdt å titte på, og ønsker man legge mere i det har vi utvalget . Men du får heller titte på nettsiden . Mvh Har selv Focal 130 A1 settet, og de kan faktisk anbefales på det varmeste. Koster ikke mer enn litt over 1000-lappen, men lydkvaliteten Focal står for kommer også godt frem i disse synes jeg!! Mvh Siter - 06 Mod Audi A3 Sportback "Focal-Audi'n" x 98 Mod VW Golf IV (solgt) Stor takk til Anders Fleischer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Noen pakker av disse igjen kr 4990,- Mvh Det der settet der kan eg si med håden på hjertet att det spilller bra ! Og det var i en Mb C klasse stv, så hva det spiller i en mindre og ikke så innelukka bil tørr eg ikke tenke på yummy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Desember 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Det der settet der kan eg si med håden på hjertet att det spilller bra !Og det var i en Mb C klasse stv, så hva det spiller i en mindre og ikke så innelukka bil tørr eg ikke tenke på Stemmer disse spiller meget bra Gravstein :) Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 er det bare meg eller er detta et jævlig bra tilbud? https://bilstereo.secure.flexiweb.no/productview/138223/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf IV driver Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 er det bare meg eller er detta et jævlig bra tilbud? https://bilstereo.secure.flexiweb.no/productview/138223/ Joda.. dette er et bra tilbud! Men husk at dette tilbudet, mot det som Earthquake og jeg anbefalte deg her om dagen, er det stor kvalitetsforksjell på.. Det utelukker også muligheten for dub, dersom du ikke har tenkt til å kjøpe monoblokk ved siden av! Mvh Siter - 06 Mod Audi A3 Sportback "Focal-Audi'n" x 98 Mod VW Golf IV (solgt) Stor takk til Anders Fleischer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Desember 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Ja dette er billig , men må også si at kvaliteten står i stil med prisen . Spiller ok men thats it . Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Joda.. dette er et bra tilbud! Men husk at dette tilbudet, mot det som Earthquake og jeg anbefalte deg her om dagen, er det stor kvalitetsforksjell på.. Det utelukker også muligheten for dub, dersom du ikke har tenkt til å kjøpe monoblokk ved siden av! Mvh rett i det, er jo også bare 4kanaler så jeg går nok for den pakka du anbefale eller no i den duren ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 https://bilstereo.secure.flexiweb.no/productview/138147/ er dette no bra? er virkelig ikke sugen på å bygge kasse siden jeg ikke er verdig tittelen 10 tommeltotter en gang :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 kommer ikke inn på sidene deres, men hvis du sier hva slags utstyr det er snakk om så blir det enklere :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf IV driver Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 https://bilstereo.secure.flexiweb.no/productview/138147/ er dette no bra? er virkelig ikke sugen på å bygge kasse siden jeg ikke er verdig tittelen 10 tommeltotter en gang :D Til pahf: Det er snakk om en Helix 12'er i kasse! Til Limit3d: Dette er en meget god kasse, og sikkert mer enn bra nok kasse for deg til å starte med! Er jo tross alt testvinner!! Har ingen erfaringer med den selv, men skal ikke se bort ifra at andre her bruker denne kassen i mer high-end retningen av oppsett også! Hvis du tenker denne i sammenheng med pakken jeg foreslo for deg tidigere, er du inne på noe virkelig bra! Mvh Siter - 06 Mod Audi A3 Sportback "Focal-Audi'n" x 98 Mod VW Golf IV (solgt) Stor takk til Anders Fleischer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 ok, men da dropper jeg nok Focal'n og går for den der ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf IV driver Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 ok, men da dropper jeg nok Focal'n og går for den der ;) Det er nok ikke noe dumt valg det! Å bygge en kasse kan fort bli både vanskelig og rimelig irritasjonsfremkallende for en som du sier ikke en gang er god nok til å gå under tittelen " 10 tommeltotter". Materialer til kasse kommer fort på 500 kr også, etter kjøp av MDF, terminal osv. Tror du gjør et godt kjøp ved å gå for den! Mvh Siter - 06 Mod Audi A3 Sportback "Focal-Audi'n" x 98 Mod VW Golf IV (solgt) Stor takk til Anders Fleischer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Desember 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 kommer ikke inn på sidene deres, men hvis du sier hva slags utstyr det er snakk om så blir det enklere Nå er siden oppe igjen yodude Den Helix kassa er faktisk meget bra selv om prisen er lav, men er jo gøy med billige ting som ruler :pray Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg