Sleminem Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Natt til i dag ble bilen til min søsters forlovede stjålet i rødbergveien på tonsenhagen. Bilen har ZS skilter. Det som gjør meg forbanna er det at han flyttet hit ned på lørdag, og mister bilen sin under en uke enda. Noen vil kansje si velkommen til oslo, men det blir jo litt feil da. Bilen har en mørkgrå/grønn farge. Bilens frontrute har solfilm øverst, og siderutene bak er sotede. Solgardin tilbakruta er også med. Så hvis du/dere skulle tifeldigvis se denne bilen eller noe så ring politiet eller send meg en pm. Bilen har vel mer affeksjonsverdi enn pengeverdi. Keep them eyes open Siter Fryser i hjæl på vintern, koser meg på sommer`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Hadde jo vært greit med årsmodell... Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sleminem Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 88 modell Siter Fryser i hjæl på vintern, koser meg på sommer`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 88 modell Ok. Kunne jo vært USA importert Bora... ;) Har du noen bilder? Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sleminem Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 jeg har ingen bilder av bilen, men jeg kan høre med eieren Siter Fryser i hjæl på vintern, koser meg på sommer`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 ikke hørt noe nytt fra evt. politi eller noe slik? er vel en knarker **** som har tatt den.. kjipe greier. flytter ned ,og der var den vekk ja...... :deng Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sleminem Skrevet Desember 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Ja det er det jeg og svogers har funnet ut av. Kan jo ikke være noe annet. Ikke går bilen noe fort, og ikke er det noe verdi i den heller.. Men man får krysse fingrene og håpe på det beste:P Siter Fryser i hjæl på vintern, koser meg på sommer`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvaale Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 herregud for noen *****er!!hva er vitsen med å stjele en bil?? dere må sette inn bilde! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg