Gå til innhold

jeg logger ut for alltid

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Dette har ingenting med alder å gjøre, men noe med at du høster som du sår..

 

Poster du bilde av en plastrakett-golf og ber om meninger så får du dem. Poster du et seriøst, og ikke minst konkretisert, spørsmål, får du som oftest mer seriøse svar. I tilleg postet du vell i "Off-topic" forumet, som jo aldri har vært kjent for å være spesielt seriøst i utgangspunktet.

 

Sist men ikke minst, tar du deg nær av slike ting på et såpass uformelt og useriøst forum som #BF tross alt er, så bør du gro litt tykkere hud. Verden er slem, wear a fucking helmet ;)

(*) BMW Z3 Coupe 2.8

(*) 1999 BMW 520i touring

(x) 1996 BMW E39 535i manuell

(x) 1988 BMW M3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hvis du ikke tåler mere av drittslenginga her inne, så har jeg ett tips. Slett trådene hvor det forekommer (hvis du er trådstarter), eller send en meld. til moderator.

 

Går det fremdeles ikke din vei, modifiser nicket ditt til å ekskludere lesing av poster til den som slenger dritt. Så er jo saken løst.

 

Lykke til videre.

 

Btw, synes faren din er en DUST. Men har aldri møtt han. Det er kun at han har Golf som er grunne til hatet. Jeg hater Golfer (*btw - den som ikke skjønner spøken her - Dette er en spøk)

Reciprocating engines are OUT !

 

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Btw, synes faren din er en DUST. Men har aldri møtt han. Det er kun at han har Golf som er grunne til hatet. Jeg hater Golfer (*btw - den som ikke skjønner spøken her - Dette er en spøk)

 

"Those we don`t speak about" Hehe...

 

Andre

- 1973 Porsche 911 RSR

- 1990 Mazda 626 GLX Plus

- 1985 VW Polo Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til nikdev den andre tråden var at jeg ettersøkte bilder ikke komentarer. men jeg syns jeg har tatt vanvittig mye kritikk fra enkelte. akkurat nå så er kritikk for den jeg er det siste jeg trenger. grunnen til at jeg ba drs til og stenge innlegget etterlyser bilder var fordi at jeg ville ikke mere av at folk skreiv ot og komentarer som var frekke og rettet mot familien min. det skal ikke skje jeg syns bilen er grei å bruke og at folk synes den er stygg greit man skriv det da eventuelt i et ot forum men ikke heng ut min familie pga dette. jeg synes min far er sporty og kul som i det hele tatt gjør dette. hvem kjenner dere som er 45 og digger biler sånn som han gjør?

 

Helt enig at faren din er sporty,men tror du må ta dette forumet litt mindre seriøst, ikke ta til deg alt det folk sier, mye er overdrevet og dumt..

Mange blir verdensmestrere bak en skjerm, men hvorfor tror du att du blir så mye kritisert? Du må kanskje se litt på måten du ordlegger deg på, prøv å vær litt mer ydmyk og før du spør om ting kan det være lurt å tatt ett søk her, er utrolig mye folk med mye kunnskaper og mange bra tråder med masse nyttig info

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig? seriøst? quitter du pga folk ikke liker bilen til faren din og du har mista jobben? :hvaskjera

Beklager at jeg ler av dette ass , men det er latterlig!

 

Og det at du blir mobba på skolen har vel egentlig ikkeno med dette å gjøre?

"oooooOOOO noen mobber meg på skolen, da slutter jeg i bilforumet"

*LÆTTIS*

 

Du hører hjemme HER du ;)

 

Beklager ass, dette blir for dumt!

 

kozzz

Crew "Kønners-racingteam"

"Baby Just Swallow!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig? seriøst? quitter du pga folk ikke liker bilen til faren din og du har mista jobben? :hvaskjera

Beklager at jeg ler av dette ass , men det er latterlig!

 

Og det at du blir mobba på skolen har vel egentlig ikkeno med dette å gjøre?

"oooooOOOO noen mobber meg på skolen, da slutter jeg i bilforumet"

*LÆTTIS*

 

Du hører hjemme HER du ;)

 

Beklager ass, dette blir for dumt!

 

kozzz

ikke bare det gå heller inn på linken til pacecar du. og at jeg har fått pm fra en nisse om at jeg må skjerpe meg ellers blir jeg hevet ut. for blant annet oppførselen min og useriøse innlegg. jeg modder blant annet i paint pga av at jeg ikke gidder og kjøpe noe jeg sjelden bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel litt små tåplig dette her.. virker som dråpen var den siste posten om bilen til faren din. du legger ut ett bilde å ber folk skrive det de vil om den, og når de skriver at de syns den er stygg så skal du syte om respekt å truer med å slutte på BF..

 

å ikke klag på at du er sliten siden du har kommet hjem fra jobb å ikke orker negative tilbakemeldinger.. er da bare å være mer "voksen" det.

 

livet er ikke en dans på roser og negativ kritikk må du bare tåle..

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

endelig en tråd med dramatikk og spenning i!!! :pray

 

hvis faren min hadde hatt en veldig stilig bil hadde e sikkert lagt den ut ett forum den hører hjemme i og spurt om meninger...

men hadde ikke tatt meg så nær av det...

men i hans forsvar kom det endel "stygge" kommentarer da...

det er mange duster her inne ja....

 

:crazysant

Avensis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er snart 14 får ikke så veldig mye drittkommentarer pga aldern. I starten var det sånn: åå se en drittunge som ikke har en dritt peil på bil osv..

 

menne, bare å drite i de kommentarene og fortsette vidre..fikk jo litt "respekt" på Ps forumet etter en del modder..du får jo litt "respekt" etter hvert når du slutter å spamme så mye..alle gjør jo det men..Du må ikke ta deg nær av kommentarene, du spurte meninger om bilen og det fikk du.

 

Lifes a bitch.

 

spamspam

Er newbee..så vær snill..hehe..:D

er 12 år :) og jeg tuller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

endelig en tråd med dramatikk og spenning i!!! :pray

 

hvis faren min hadde hatt en veldig stilig bil hadde e sikkert lagt den ut ett forum den hører hjemme i og spurt om meninger...

men hadde ikke tatt meg så nær av det...

men i hans forsvar kom det endel "stygge" kommentarer da...

det er mange duster her inne ja....

 

:crazysant

nei jeg tar meg ikke nær av det med bilen det er bare respekten for andre her på forumet. jeg har prøvd og være grei her på forumet. hvis det er noen som har fått gjenomgått og blitt truffet av det jeg har sagt beklager jeg på det høyeste det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel jeg har nå kjønt at jeg ikke er velkommen her på forumet så jeg logger ut til tirsdag for alltid. dette pga respekten for andre og at jeg er 16 og jeg har tydligvis ikke noe her og gjøre. pacecar jeg sender pm eller noe sånt til deg så fort jeg vet noe mer om de modellene. ellers gjelder de fleste her at de er respektløse. untatt en håndfull av mennesker blant annet golfnos, pacecar, keko+++. angrer nå på at jeg ikke fulgte kekos råd om å ikke melde meg inn her og ikke minst andre som er gode venner av meg. jeg kan kanskje logge meg inn igjen når det er mere respekt her i forumet. nå har jeg sagt opp jobben og har jobbet i ett strekk i en hel uke fra kl 2100-0230 og da får jeg dette. blir utslitt av dette kommer sliten og trøtt på skolen og blir mobbet pga av at jeg er svak og anderledes enn alle andre og ikke minst blir familien min mobbet pga bilen. det var hyggelig og være her helt til nå. dette forumet synes jeg burde være stengt eller endret det til noe lignenes system som radiostyrt forum der medlemmene må registrere seg med sitt navn som nick. det er alt jeg har og si.

sunspot-loser-of-the-year-200pix.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår