lekelars Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 hehe... nå lurer jeg meg bort herfra.... meningsløs tråd.... bli her, drit i andre, så ordner det seg... jeg gir faen happyhappy Avensis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fab Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Først sier du: "vel jeg har nå kjønt at jeg ikke er velkommen her på forumet så jeg logger ut til tirsdag for alltid" Også sier du: "da ser jeg ikke noe annet valg enn å ta farvel inntil videre. drs ikke slett profilen du vet aldri når jeg dukke opp og sier titt titt" Jaja, jeg får inntrykket av at dette er en som vil ha oppmerksomhet jeg. Det er selvfølgelig trist å høre mye dritt om sin bil, eller en bil man er stolt av/liker/kjører osv.osv. Men, sånn kommer det alltid til å være, smaken er som baken - den er delt! Snakkes! - Nissan 200sx s13 92mod, sort - Toyota Celica 88mod GT - SOLGT - Golf III 95 mod. på 18" - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Alle har forskjellige smak på ting. Da vil det altid oppstå diskusjoner! sånn er livet! Hvis alle hadde vert like hadde det vert kjedlig. Så hvis du syntes bilen til faren din er fin, så er det det som gjelder for deg;) Driit i alle de andre da vel! http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy_mcnabb Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 se på deg selv før du begynner og snakke om andre=) Bare å lese det søppelet du klarer å få rablet ned er underholdning i seg selv... LES DET DU SKRIVER DA MANN!!! Stakkarslig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Du er faen ikke no bedre! Jævla tapere som deg som lever av å mobbe andre (du tør på forum, tør du i virkeligheten også?)! Skaff deg et jævla liv. Sitter der og slenger bare dritt. Slike som deg ødelegger for mange andre og kaster ned seriøsiteten på forumet mange hakk. Jeg blir ikke overrasket om du nå skal være stygg i trynet og poste en stygg kommentar rettet mot meg. Alt jeg har lest fra deg har bare vært dritt. En jævla drittunge er du. Get a life, you fucking retard. Pfffføyyyy det var godt å få det ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andypandy Skrevet Desember 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 hehe... nå lurer jeg meg bort herfra.... meningsløs tråd....bli her, drit i andre, så ordner det seg... jeg gir faen happyhappy ja misunner deg ikke. angrer egentlig på at jeg lagde denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 ikke bare det gå heller inn på linken til pacecar du. og at jeg har fått pm fra en nisse om at jeg må skjerpe meg ellers blir jeg hevet ut. for blant annet oppførselen min og useriøse innlegg. jeg modder blant annet i paint pga av at jeg ikke gidder og kjøpe noe jeg sjelden bruker. Skulle ikke du logge av for alltid? :crazysant MeSs 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 stopp dette her tullet.. er det mulig.. ja ja..er det ikke nok nå????????????????????? Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andypandy Skrevet Desember 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Bare å lese det søppelet du klarer å få rablet ned er underholdning i seg selv... LES DET DU SKRIVER DA MANN!!! Stakkarslig. hadde du sagt det til meg hvis du hadde sett meg inn i øynene? tenke over det. går ann og bruke ett annet ord en loser. som i helvete jeg ikke har hørt det nok fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy_mcnabb Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Du er faen ikke no bedre! Jævla tapere som deg som lever av å mobbe andre (du tør på forum, tør du i virkeligheten også?)! Skaff deg et jævla liv. Sitter der og slenger bare dritt. Slike som deg ødelegger for mange andre og kaster ned seriøsiteten på forumet mange hakk. Jeg blir ikke overrasket om du nå skal være stygg i trynet og poste en stygg kommentar rettet mot meg. Alt jeg har lest fra deg har bare vært dritt. En jævla drittunge er du. Get a life, you fucking retard. Pfffføyyyy det var godt å få det ut... Hoho, alltid like lett å få folk til å bite på. Dette forumet er likestillt med mopedportalen... At han kisen legger ut om livet sitt og hvor fælt han har det er bare latterlig. Og la ting som blir skrevet her gå inn på seg er bra jobba. Sånn som at du blir provosert av det jeg skriver. Men, desto artigere lesestoff for meg. =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andypandy Skrevet Desember 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 stopp dette her tullet.. er det mulig.. ja ja..er det ikke nok nå????????????????????? er enig med deg. de som vil kan forsette jrg skal tenke over saken etter pm fra pacecar. i det minste så er det noen som støtter meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Znip Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 ahhahaha, morro! underholdning detta - 98` Audi A4 1.8 TurboQuattro [200 HK] X 86` Mazda 626 2.0 GLX [102 HK] Prosjekt! X 92` Mazda 626 1.8 GLX [105 HK] Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Hoho, alltid like lett å få folk til å bite på.Dette forumet er likestillt med mopedportalen... At han kisen legger ut om livet sitt og hvor fælt han har det er bare latterlig. Og la ting som blir skrevet her gå inn på seg er bra jobba. Sånn som at du blir provosert av det jeg skriver. Men, desto artigere lesestoff for meg. =) Det er jo typisk for livets tapere. Med en gang dere får noe retta mot dere er det alltid plutselig "haha jeg sitter bare her og provoserer jeg tihi". Jævla kødd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 er enig med deg. de som vil kan forsette jrg skal tenke over saken etter pm fra pacecar. i det minste så er det noen som støtter meg. Bare ta å slett tråden du. Fra nå er det noen som kommer til å støtte deg, andre vil mene du er dust, og andre vil si at dette er morsom lesing. Bilforumet.net i et nøtteskall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 ja dette var litt av en tråd...... er vel bare en ting og si......folk behandler andre etter hva slags inntrykk de får av dem.....og det med golfen....jeg selv syns det er kult at faren din har en sånn bil, men smaken er som baken (delt i to) og det at folk har noe negativt og si om den, ikke bare positivt, må du bare takle..... ..og husk at dette er et frivillig forum..så du kommer og går som du vil.... jeg stenger denne tråden jeg. ser ingen grunn til og fortsette den.... mvh nisse og god helg Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg