Gå til innhold

Bilder fra Streetshow i Skien

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjørte Norges Cup løp i 1:10 elektro Touring på Geiteryggen når Porcheklubben kom. Var mange som bare sa. "Å dæææææven" Kom bare porche på porche. De 2 blå 911 GT/RS eller.no var knalltøffe. Vingene er jo sinnsyk da. Hvordan gikk det med Ritmoen som stilte opp da? Så litt utafor med tanke på resten av bilparken..:D

VW Golf '90

Toyota Corolla GT '86 (SOLGT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Pompiuses

Det var en civic som stod der som var bygd for 24 timers løp på Nurnbergring. Glemte jo selfølgelig å ta bilde av selve bilen da knock

Sikkert "litt" kvass den B16 motoren i den thumpsup

Men må legge til at dette ikke er en VTi...Det er en VEi...105HK org...

Tro det eller ei...Har snakket med TETVTEC om den bilen før...

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 964C2

.......Porsche klubben hadde slalomtreff på geiteryggen flyplass.. og arrangørene av show'et ba oss stikke innom en tur etter vi var ferdige..

nå ble det riktignok bare 10 stykker av oss som dro dit.. og parkerte bilene inne i hallen.. klissvåte og litt møkkete etter slalomkjøring i iskaldt regnvær..

...

Var ikke klar over at du var der. Har aldri møtt deg (eller pratet vi sammen på Lørdag?) Hvordan gikk det forresten i cup'en?

Sug tak i meg på neste treff (Fornebu til Lørdag f.eks.)

Eivind

Burgunder 944.

1985 Porsche 3.2 Carrera

2011 Ford Focus Titanium

x 1986 Porsche 944 Turbo

x 1986 Porsche 944

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CorollaGT

Kjørte Norges Cup løp i 1:10 elektro Touring på Geiteryggen når Porcheklubben kom. Var mange som bare sa. "Å dæææææven" Kom bare porche på porche. De 2 blå 911 GT/RS eller.no var knalltøffe. Vingene er jo sinnsyk da. Hvordan gikk det med Ritmoen som stilte opp da? Så litt utafor med tanke på resten av bilparken..:D

Var det en Ritmo der?

Det var faktisk en Lotus Omega der, men jeg fikk ikke med meg hvem den tillhørte.

Den ene av de blå er en original 993 RS. 300HK+ (ikke turbo). Låter som en symfoni. Den andre blå er egentlig en 964 Cup som er bygd om til 993.

post-597-13804851241354_thumb.jpg

1985 Porsche 3.2 Carrera

2011 Ford Focus Titanium

x 1986 Porsche 944 Turbo

x 1986 Porsche 944

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by schnellfahrer944

Var det en Ritmo der?

Det var faktisk en Lotus Omega der, men jeg fikk ikke med meg hvem den tillhørte.

Den ene av de blå er en original 993 RS. 300HK+ (ikke turbo). Låter som en symfoni. Den andre blå er egentlig en 964 Cup som er bygd om til 993. attachment.php?s=&postid=109663

Gi meg en Porsche! Faen den der var feit! :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by pIMp

Den farven er fæl da.. Ser ut som han har kjøpt lakken på biltema :)

Javel? De fleste som ser bilen kommenterer på at fargen er fin.

Er denne bedre? (Det var godt utvalg på Geiteryggen denne gangen)

post-597-13804851241464_thumb.jpg

1985 Porsche 3.2 Carrera

2011 Ford Focus Titanium

x 1986 Porsche 944 Turbo

x 1986 Porsche 944

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by pIMp

Det var bedre, men jeg er ikke noe videre fan av porcher så vi lar det ligge.... ;)

edit: er det pjokken sin lotus i bakgrunnen? eller er han ferdig med porcha?

Var noen som nevnte at det kanskje var Pjokken sin.

1985 Porsche 3.2 Carrera

2011 Ford Focus Titanium

x 1986 Porsche 944 Turbo

x 1986 Porsche 944

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by schnellfahrer944

Var ikke klar over at du var der. Har aldri møtt deg (eller pratet vi sammen på Lørdag?) Hvordan gikk det forresten i cup'en?

Sug tak i meg på neste treff (Fornebu til Lørdag f.eks.)

Eivind

Burgunder 944.

Kjørte Skifergrå 964 carrera 2 i USA-modell og "dolla" chromede felger..for å skille meg litt ut fra ruf og cup felg gjengen:)

hmm.. gikk dårlig med kjøringen..

kunne blitt formann i korttidsminneforeningen tror jeg..

vel, får vel bla. skylde på at jeg ikke sov mer enn 4-5 timer natten før... var sliten etter en lang arbeidsuke.

men, det var iallefall morsomt å se at andre fikk det til.

JHU gjorde en hederlig innsats med min bil.. og det var første gang han kjørte porsche!! Fikk bare kjørt noen få meter før han sto klar i løypa for å kjøre slalom.

Får se hva jeg får til mht Fornebu kjøringen... for mye jobbing nå om dagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider