emphezis Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Hei! En Audi A4 (1998) som er importert fra Tyskland, har den kjørecomputer med tysk språk? Ligger det flere språk inni denne, eller produseres det kjørecomputer tilpasset hvert enkelt land bilen selges til? Kjipt med tysk språk mener jeg... norsk har jeg ikke bruk for, men hadde jo vært greit å kunne skifte til engelsk isåfall. Er det mulig, tro? Og om den kommer med tysk, og baaare tysk, er det mulig å få Møller til å flashe'n med norsk eller engelsk språk? Pris for dette? ;) Siter Bil: Audi A4 1.8TQ Avant 2003-mod Web: http://voluz.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Claus Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Får skiftet språk til engelsk hos forhandler eller med f.eks. VAG-COM. Noen biler kan man vel skifte språk på ved å trykke inn spesielle "koder" (altså uten å måtte koble til pc), men om dette gjelder A4 vet jeg ikke. Siter 02 Toyota Hiace 05 Yamaha R1 - banesykkel 08 Honda CBR1000RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg