Opel_Calibra Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Noen som har noen senke fjører til e34 liggende?? Siter 1993 Bmw 520i touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Noen som har noen senke fjører til e34 liggende?? ja! jeg har fjører som står på min nå! m-tech. ganse lavt! skal skifte til fk kønigsport system på min straks! Siter http://www.curbz.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel_Calibra Skrevet Desember 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Hmm... Men de står på en 535? Det er vel noa endre fjører enn på min 520? Pris evt.. Siter 1993 Bmw 520i touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 ja sikkert tykkere gods i dem en de til 520. men sender dem for 500 inkl frakt. får skifta på min i løpet av januar... well Siter http://www.curbz.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel_Calibra Skrevet Desember 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Skulle nok hatt dem fortere enn som så:P Får te med vinkelkuttern så lenge:P Uaktuelt å kjøre med såå høy bil;) Siter 1993 Bmw 520i touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Skulle nok hatt dem fortere enn som så:P Får te med vinkelkuttern så lenge:P Uaktuelt å kjøre med såå høy bil;) Sånn skal det være! Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel_Calibra Skrevet Desember 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Hehe:P Siter 1993 Bmw 520i touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grinder_MB Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 ja sikkert tykkere gods i dem en de til 520. men sender dem for 500 inkl frakt. får skifta på min i løpet av januar... well Hvor lavt er de du har?.. Siter ---------------------------------------------- X-84- Mercedes Benz 190e, 2.0 X-87- Ford Scorpio, DOCH 16v 92- Ford Probe, 24v, "medeier". ---------------------------------------------- Det fins ingen problemer, Kun løsninger.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg