Stingah Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Hei Skal ha strømkabel fra batteriet og inn til forsterkerene mine nå. Men hvor i all verden finner jeg hull til dette? Altså fra motorrommet til "kabinen" (i mangel på bedre ord :p) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 torpedoveggen heter det. det pleier gjerne å være noen ferdig laget hull med en gummiknott i. Eller du kan legge det der andre ledninger går inn, hvis det er plass Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Desember 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Får lete litt da mens jeg venter på at den h... drillen lader.. :) Er jo en rimelig tykk kabel da men.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Desember 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Har nå lest litt her på forumet og har funnet ut at det er et hull bak hanskerommet. Men kan noen fortelle meg i detalj hvordan man skrur av hanskerommet? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Er hull under sikringsboksen også. Der gikk jeg igjenom. Mye arbeid å demontere alt rundt dash uten grunn når du bare kan ta de på andre siden Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langis Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 jeg fant et hull bak hanskerommet... men husk å bruk en gjennomføring for sikring av "gnaging" på kabel Siter Dra meg i Greker`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JensK Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Er hull under sikringsboksen også. Der gikk jeg igjenom. Mye arbeid å demontere alt rundt dash uten grunn når du bare kan ta de på andre siden Hvor finner man den gjennomføringa? Er det inn i luka ved sikringene? Eller bak dekslet, på venstre side av pedalene og opp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Desember 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Fant et hull under rattet. Ble supert dette. Har lagt kabelen bak under listene.. Nå er det bare å vente på den andre monoblokka, og montere resten på høytalerne. -Takk for alle svar :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Gjorde det litt enklere. La kabelen under bilen, og inn igjennom en av plastpluggene i reservehjulsbrønnen(Puhh, langt ord). Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 tviler enormt sterkt for at det er noe som helst enklere men... Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langis Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Gjorde det litt enklere.La kabelen under bilen, og inn igjennom en av plastpluggene i reservehjulsbrønnen(Puhh, langt ord). Det er noe jeg IKKE vil anbefale å gjøre... Siter Dra meg i Greker`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Hehe - dagens ! Hvor lang tid tar det før det går hull på isolasjonen - og den kabelen greier å få kontakt med chassiet ? Da blir det liv ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Det tar veldig lang tid før den tykke gummi-isolasjonen blir hull i. Har gjort det slik på mange biler, og ingen har hatt problemer med at det slites hull. Dere som tror at det skjer har sikkert ikke prøvd selv. Kabelen stripses fast sammen med bremserør eller bensinrør. Hvis det mot formodning skulle bli kontakt mellom kabel og chassi, så tar sikkringen seg av den saken ganske raskt. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Men hvorfor ikke bare stikke den inn?? Det er jo minst like enkelt jo! Om du vet hvor hullet er er det max 15 min arbeid å legge den helt bak. Og da slipper du å tenke mere på saken. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JensK Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Har du noen bilder/forklaring på hvor dette hullet er? Fant et hull under rattet. Ble supert dette. Har lagt kabelen bak under listene.. Nå er det bare å vente på den andre monoblokka, og montere resten på høytalerne. -Takk for alle svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg