Gå til innhold

Japantreffet endelig ferdig :)

Ranger emnet

henningl

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by marius

ååå??? var det du som kom mot meg da jeg sto i min flotte refleks vest på baksiden ved langstrekka der?

Vondt å si, men mye mulig kan ikke si at jeg gikk noen ned som hadde gul vest, men jeg så dere veldig mye. Hadde på meg en "bers" og mørke grønn genser, svart bukse, kort hår, (men ikke så kort som loppa, hehehe) Ja hva kan jeg si.... Møtes når det blir treff eller før hvis du vil se film...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by volvofasII

Vondt å si, men mye mulig kan ikke si at jeg gikk noen ned som hadde gul vest, men jeg så dere veldig mye. Hadde på meg en "bers" og mørke grønn genser, svart bukse, kort hår, (men ikke så kort som loppa, hehehe) Ja hva kan jeg si.... Møtes når det blir treff eller før hvis du vil se film...

jeg vil gjerne ha en kopi av hele filmen din jeg. om du ikke har noe imot det ;)

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil gjerne ha en kopi av hele filmen din jeg. om du ikke har noe imot det ;)

Nei da. Får den ikke på nett sjøl så jeg må jo få noen andre til å gjøre det.. Men send meg en mail på mailto:jamr@tollpost.no før kl.13:00 så får du et tlf.nr. så snakkes vi i kveld eller no???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LilleGud

her har dere litt film som Jeg og HiiP filma.

jeg har bare lagt på litt musikk istede for lyden som egetlig er. dette rettes på senere ! :)

http://home.no.net/lillegud/

last filmen ned på disken via "save as"

Wow! Det var kjapt bror ! :)

I have a right and a left brain,

but there is nothing right in the left one

and there is nothing left in the right.

www.hiip-foto.com

www.hiip.deviantart.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LilleGud

her har dere litt film som Jeg og HiiP filma.

jeg har bare lagt på litt musikk istede for lyden som egetlig er. dette rettes på senere ! :)

http://home.no.net/lillegud/

last filmen ned på disken via "save as"

jeg bare MÅ ha en kopi av filmen deres... ;) kan jo bare møtes så kan jeg låne med meg dv kasseten din å slenge den inn så får du den tilbake etterpå`:)

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bare MÅ ha en kopi av filmen deres... ;) kan jo bare møtes så kan jeg låne med meg dv kasseten din å slenge den inn så får du den tilbake etterpå`:)

Hehe Dv? Snakker vhs her ass ;)

Klart du kan få den!

I have a right and a left brain,

but there is nothing right in the left one

and there is nothing left in the right.

www.hiip-foto.com

www.hiip.deviantart.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider