LilleGud Skrevet Mai 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2002 jeg får nye dekk i dag eller i morgen så jeg satser på det ! :D Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Mai 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2002 vet ikke... Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2002 Det er ikke greit når dekkene driver og smeller på den måten der.. eller hva lillegud? Men men... *titte på film*:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mai 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2002 Originally posted by Kjetil Hva skjedde med bilen hans ? Brant den opp ? Fortell, fortell !!!! den brant ikke opp. det så nok værre ut en det var. det som skjedde var at en el-vifte til oljekjøleren røyk. bilen skal være klar til Gatebil til helga har jeg hørt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2002 Originally posted by Håkon A den brant ikke opp. det så nok værre ut en det var. det som skjedde var at en el-vifte til oljekjøleren røyk. bilen skal være klar til Gatebil til helga har jeg hørt. får håpe han kobler + og - riktig da... høhø ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Mai 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2002 Dette var mitt første treff også, og jeg syns det var konge!! Jeg har vel tatt drøyt 150 bilder, og jeg skal titte på de nå etterpå :D Jeg ska oppover til helga igjen hvertfall! Veldig moro å være på treff ;) Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VEPSEN Skrevet Mai 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2002 En på jobben fabla varmt om en gul datsun 240Z somvisstnok gikk som fan!! Noen som veit no om den? er vel ikke den med 300ZX tt motor......? Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DenimblåTT Skrevet Mai 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2002 Hiip: Var det du som kjørte den røde eclipsen ? Vi lå ihvertfall etter en slik rød eclipse og en god del andre japser + 911 carrera m/ bur :) Kjørte sort S3 Siter mvh Christian TT Concept http://www.uber.no http://www.ferrita.no http://www.jorgenrud.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mai 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2002 Hvis jeg ikke tar feil er den røde Eclipsen fra Nesodden? Har sett den i Ski noen ganger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet Mai 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2002 Originally posted by VEPSEN En på jobben fabla varmt om en gul datsun 240Z somvisstnok gikk som fan!! Noen som veit no om den? er vel ikke den med 300ZX tt motor......? Det var 300zx tt Motor ja, med litt til, bl.a en ic på størrelse med en mellomstor småbarnsfamilie. Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2002 HiiP kjører en rød eclipse.. men den han kjører er 93 model.. den var der oppe den og... men den nysete som stod der.. den er det nok ikke HiiP som eier... Enda ... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg