Gå til innhold

Til alle "anti" Ford folk..

Ranger emnet

Gran

Anbefalte innlegg

for det første så har de fleste "unge" sportseksos idag og en sleeper kan ha bra størrelse på eksosen og fortsatt være en sleeper!!!skal den ha mye gamp,må jo eksosen ut fort oxo...

jeg skrev at hvis man lå bak bilen(drit i eksos) så ser den rimelig org ut og forventer ikke at den skal gå noe særlig.

sint e36 touring til salgs

vr6 bunnpanne ønskes kjøpt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 105
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Han fortjener jo absolutt respekt for innsatsen han har lagt i Granada'en sin.. det er jo greit det, men det betyr fortsatt ikke at jeg er nødt til å like Granada eller Ford for den saks skyld.

Applaus til Granada-mannen for stor innsats og minst like stor pengebruk.

Jeg synes det er teit at enkelte her har antydet at sånn-og-sånn bil er kjøpt for "penger man har tigget hos dnb", det er jo et helt på trynet argument - han her karen med Granadaen har sikkert brukt MINST like mye penger som en med <insert car model here>... så det argumentet faller på sin egen urimelighet.

Kas: Viser til Jonte's excellent'e forklaring på hva en sleeper er.

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ideal

Han fortjener jo absolutt respekt for innsatsen han har lagt i Granada'en sin.. det er jo greit det, men det betyr fortsatt ikke at jeg er nødt til å like Granada eller Ford for den saks skyld.

Applaus til Granada-mannen for stor innsats og minst like stor pengebruk.

Jeg synes det er teit at enkelte her har antydet at sånn-og-sånn bil er kjøpt for "penger man har tigget hos dnb", det er jo et helt på trynet argument - han her karen med Granadaen har sikkert brukt MINST like mye penger som en med <insert car model here>... så det argumentet faller på sin egen urimelighet.

Kas: Viser til Jonte's excellent'e forklaring på hva en sleeper er.

har ikke ment noe annet heller jeg....bare du som måtte slenge litt med leppa;) ser ikke det scoopet bakfra vet du;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hvordan du vrir og vender på det, så blir aldri den granadaen der noen sleeper.

Klart, hva en person som plasserer chrome speil på en åttitalls Jetta mener er en sleeper, er vel kanskje noe litt annet enn hva andre folk mener er en sleeper..

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På denne filmen får dere et lite inntrykk på hvordan den går ....rettfram :-)(Ford Granada V8)

http://www.be-4-you.com/Sitefiles/movies_vaaler.htm

Trykk på filmen : gatebil 2,9Mb

Bilen kommer ca 55 sek ute i filmen

www.be-4-you.com

T 22970305 Fax 22970304

Alt innen: Tuning,styling,dekk,felg,bremser mm

Ta kontakt for et godt tilbud ;-)

WWW.BE-4-YOU.COM

--------------------------------------

Strømsveien 185,0665 Oslo

På alnabru

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hvordan du vrir og vender på det, så blir aldri den granadaen der noen sleeper.

Klart, hva en person som plasserer chrome speil på en åttitalls Jetta mener er en sleeper, er vel kanskje noe litt annet enn hva andre folk mener er en sleeper..

og hva mente du med det????jetta med crom speil???har jeg sagt det er en sleeper???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva var det for et svar?vm i usaklighet.jeg har chromespeil på min "80tals jetta" så hvis jeg mener noe om noe så betyr det noe helt annet en hva andre mener?:D

kas:granadaen hadde vært en sleeper hadde det ikke vært for scoopet ja,men den har jo et kjempescoop.men skjønner hva du mener

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er kult med hele Granada prosjektet er jo at bilen er registrert som gatebil med hvite skilter.

Mydland Racing holder forresten til på Moi i Lund kommune, Rogaland fylke. (nabokommunen til Flekkefjord, hvor jeg er bosatt)

Bilen blir forresten utstilt i Svegeskogen i Flekkefjord 1.mai. Så den som bor i område burde ta seg en tur og kikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne diskusjonen som har artet seg er igrunn helt håpløs. Smak kan ikke diskuteres. Personen som startet tråden, meg selv og fler, synes Granaden til Mydland er rå og ett imponerende bygg.

Til 1.9 sdi: Har du noengang vært borti en bil som du ALDRI har hatt problemer med? Svært få biler er helt problemfrie. Eldre modeller av Ford er vel ikke så veldig mye verre enn andre gamle biler. Nyere biler er jo stort sett like, fullstappet med elektroniske duppedingser, så er det begrenset hvor mye en kan skru, samma om det heter Ford, Mercedes eller Rolls Royce.

mvh.

Propell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen so eg hadde før, toyota corolla 1.6 DX. 1986 modell. Ingen problemer overhode. Heilt enorm kjerre. Gjekk nesten 200 000 Km før eg klarde å brase den i fjellveggen :(

Søsteren hadde ein gammal nissan cherry. Dritgo bil, ingen problenmer. Bilen eg sjøl har no, 1996 VW polo 1.9 diesel, 100% problemfri.......;)

Polo 1.9 Diesel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Sprite

Går Ford for dårligt for deg?

Da har du ikke sett denna..

Ford..

005_jpg.jpg

:D :D

Hørte det var mange som klaget på treige/dårlige forder her..

så jeg kunne ikke dy meg..

kult at folk bygger ekstreme ting og at de gidder å gjøre det med andre ting enn a4 og golf...for all del,de kan bli gromme å.men gji nå den mannen den respekt han fortjener.makan til drittkasting har jeg ikke sett siden.....ehhh....LENGE SIDEN!!.TOMMELEN OPP FOR EKTE MANNFOLK SOM GIDDER Å BYGGE BILER SOM IKKE HELE NORGE HAR!!!!!!!:dude:
Lenke til kommentar
Del på andre sider