Gå til innhold

Nettbutikk som selger 13"?

Ranger emnet

Olsen_nissan

Anbefalte innlegg

Work Wheels sitt utvalg av trettentommere er helt knall.

og veeeldig billig :pimp

Hvor finner du oversikt over 13" på den siden? sliter litt med navigeringen

Elsker forresten equip 01 :D

Trådstarter: ta en titt her:old skool, møe fete felger

Er forresten 12" orginalt på (k10) Nissa Micra, små søte bremseskiver ja...

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollevold har jo et bra utvalg av Gromme compomotivehjul i 13" 7X13, 8X13, 9X13 (tror du faktisk får noen av felgene der i 10X13)

Hvis ikke så finnes det noe på daekimporten eller hva de nå heter i Danmark.

Disse sender til Norge (link ligger i den tråden med old skuul- hjul)

Alternativt finnes det mye gromme Old skuul hjul på http://www.dubmeister.co.uk (B.l.a. Ats som sikkert hadde sett gromt ut på opelen din).

Dekk får du tak i hos de fleste dekkforhandlere. 175/50-13 er en fin dimmensjon, men vær forberedt på at både felger og dekk fort kan koste skjorta :)

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor finner du oversikt over 13" på den siden? sliter litt med navigeringen

Må bare klikke på den aktuelle felgen du ønsker å se mere av, så får du tilgang til å laste ned et PDF-dokument som viser pris, størrelse, bilder, etc. Du ser størrelsen under felgbildene på førstesiden, men jeg ble overrasket over at det ikke var flere modeller på 13" der. Er 14" et alternativ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser størrelsen under felgbildene på førstesiden, men jeg ble overrasket over at det ikke var flere modeller på 13" der. Er 14" et alternativ?

Hehe, jeg har allederede handla meg noen classic japanske felger, ser litt ut som equip 01, Enter heter de:

Se her:http://www.bilforumet.net/showpost.php?p=989934&postcount=125

13" er for lite med små dekk, bilen blir for lav dessuten må jeg ha plass til bremser..

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider