Gå til innhold

Snøfresing rett på bilen!

Ranger emnet

ghostdogg

Anbefalte innlegg

Nå er jeg blitt utsatt for litt terror. Naboen var å freset med traktoren sin. Da jeg kom ned får å se på bilen møtte jeg dette:

jejej%20002.JPG

jejej%20004.JPG

tortur%20005.jpg

Hva skal jeg gjøre? Det ligger småstein over hele bilen samt jord og annen dritt. Den har garantert tatt skader av dette i lakken. Snakket med fyren, og han mente han skrudde på fresen når han var kjørt forbi.

What to do?

- '00 Audi A6 2.7tt

- '96 Nissan 200SX S14

x '92 Nissan 200SX S13

x '94 VW Corrado "Aquablau" 2.0 8V

x '95 Volvo 460

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok. veldig viktig at du leser alt det jeg skriver her, og følger punkt for punkt.

1) Kjøp deg en 12-gauge hagle.

2) Kjøp deg 1 stk. pakke ammonisjon for 12-gauge hagle.

3) Gå til han som freset, og spør pent om 50000kr for ny lakk (du må jo SELVFØLGELIG få det gjort på Møller når du ikke betaler selv)

4) Ta pengene

5) Plaff Plaff.

6) Drit i lakken, kjøp vr6 motor og kompressorkit og lev livet. Du vil kjøre forbi folk så fort at de ikke vil legge merke til småskadene

Kris Selbekk

Norwegian emigrant > American Idol

'89 VW Corrado G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket med fyren, og han mente han skrudde på fresen når han var kjørt forbi.

What to do?

Kan jo se det. NOT

Send bildene til forsikrings selskapet.

Ring dem å spør hvor dem ønsker å takste skadene.

Få bilen varm, slik isen/smelter. Spyl av bilen, Eller blås av dritt.

Og sjekk om det er skader inn til stålet.

Få dekket over bart metal, slik det ikke ruster.

Føler med deg

Audi V8, There is only one.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjør det SELBEKK sier! DET HADDE JG GJORT UTEN TVIL! NEI DA! Men du kan prate med naboen å si at hvis ikke han betaler skaden/lakkering så går u til forsikringselskapet eller RETTSAK! ;) HUSK MASSE MASSE BILDER! VITNER??? DETTE HJELPER!;)

Lykke til!

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sier seg enig i å ha laget en ripe på panser, men resten skylder han på "10 år gammel lakk, huffhuff"

Er jo hakk i lakken på taket også. Og der veit jeg at det ikke var no før.

Får se hva gjensidige sier. Har jo bilder, og det burde holde. De burde jo skjønne at en traktorfræs som fræse en nokså nystrødd vei på en bil skaper skader og det mer.

Visst de setter seg i mn situasjon skjønner de nok. Vesst ikkje, så følger jeg Selbekk sin veiledning, men putte han i fræsen og fræse han på huset hans. :deng

- '00 Audi A6 2.7tt

- '96 Nissan 200SX S14

x '92 Nissan 200SX S13

x '94 VW Corrado "Aquablau" 2.0 8V

x '95 Volvo 460

Lenke til kommentar
Del på andre sider