Gå til innhold

Hjelp til valg av leppe/fanger

Ranger emnet

Andie

Anbefalte innlegg

Heisann folkens.

Nå har vinteren kommet og halve spoilerleppa mi dratt.

Så nå ønsker jeg noen tips til hva jeg skal kjøpe. Hadde fra før ei leppe fra projekt zwo, men vil ikke ha den samme igjen.

Kommer på det samme om det er fanger eller leppe dere foreslår. Jeg vil ikke ha noe som gjør så alt for mye ut av seg, da jeg liker det litt diskre.

Liker R32 fangeren, men den er så dyr i innkjøp.

Kan også slenge med forslag til sideskjørt og hekkspoiler, men det er fronten som er viktigst da jeg har så smått bestemt meg for resten.

Tips mottas med takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var jo ganske stilig det der. Må si meg enig der.

Hva heter leppa der da?

Kjøpes hvor?

Mener det var den der jeg så til salgs en plass til 1600,- ?

Sideskjørta kjøpes hvor?

Stemmer, jeg solgte den i sommer..

Både sideskjørtene og frontleppa kjøpes hos en VW-forhandler.. Tilhører det org. stylingsortimentet som kom til IV'ern..

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta deg en titt her. Har selv vurdert å bestille dette. Samme fyren selger mye bra, og jeg vet han selger komplett sett av den orginale stylinga til Golf IV, bare ikke akkurat nå såklart.. :p Denne er jo diskret og pen, om du ser bort ifra den helt forferdelige grillen så.:

http://cgi.ebay.com/VW-GOLF-MK4-4-MKIV-BODY-KIT-SUPERB-LOOK_W0QQitemZ8017667826QQcategoryZ72207QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Golf IV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode forslag kara.

Er fortsatt litt hypp på den R32 fangeren, men det ser ikke ut til at det vil seg.

Prøvde å sende Top Gun en pm, men har ikke fått svar.

Tipper litt mot den original stylinga der..

Bare kom med flere hvis dere kommer over noe. Plastikk skal det bli iallefall når våren kommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider