Bobbysucks Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Ønsker å bytte ut den bittelille slitne IC'en med en ny, og få den montert fremme i rs-fangeren.. Hvordan løses dette med tanke på luft-røra til/fra IC'en? Samco-style slanger eller stålrør? Er det grei sak å bygge selv.. (finnes kit?) :pray TAKKER FOR ALLE BIDRAG :pray Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Ønsker å bytte ut den bittelille slitne IC'en med en ny, og få den montert fremme i rs-fangeren..Hvordan løses dette med tanke på luft-røra til/fra IC'en? Samco-style slanger eller stålrør? Er det grei sak å bygge selv.. (finnes kit?) :pray TAKKER FOR ALLE BIDRAG :pray hva med rallye cooler ? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet Desember 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 nei. vil helst ha en slank IC som titter frem i fronten på rs-fangeren.. noe ala denne: http://maxam-tuning.com/catalog/images/IC-0360.jpg Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 nei. vil helst ha en slank IC som titter frem i fronten på rs-fangeren..noe ala denne: http://maxam-tuning.com/catalog/images/IC-0360.jpg denne har jeg akkuratt bestilt faktisk, den minste av dem ;) Jeg kan jo ta av fangeren og sjekke monteringsmuligheter for deg når jeg får den i posten, hvis du vil? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet Desember 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 flott... hvordan fester du den?.. slanger og det hele.. gjerne bilder Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet Desember 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Hvordan går det med "prosjektet"? Btw. g-laderen min har tatt kvelden, men er i trygge hender hos volksport. Myyyyyye olje i laderen :( ... vi får se hva som skjer.. Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Hvordan går det med "prosjektet"?Btw. g-laderen min har tett kvelden, men er i trygge hender hos volksport. Myyyyyye olje i laderen :( ... vi får se hva som skjer.. Kjedelig! bytter til turbo jeg så slipper jeg det der! :D Får se hvordan det går med laderen din så får du vurdere, men noe av sjarmen med g_lader oxo da... Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet Desember 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 jo.. setter all min tillit til volksport jeg, regner med den lar seg fixe. Jeg fikk se portingen av utblåset på laderen. Huff, det var ikke bra arbeid. Skal ikke nevne noe firmanavn, men dem fleste vet hvem jeg snakker om. Overhalingen av laderen er jo "kostbar", men noe av sjarmen er jo g-laderen. Får vurdere turbo om det er helt krise...Må grave DYPT i lommeboka da.. Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Tipper den er portet av et firma som begynner med samme bokstaven som det kompressor typen i G60 heter......... Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Tipper den er portet av et firma som begynner med samme bokstaven som det kompressor typen i G60 heter......... Ikke umulig det! HEHE samme porting som jeg har! Snufs... Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet Desember 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Riktig det :) Men nå er det jo volksport som gjelder ..(og tømmer sparegrisen min) Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Tipper den er portet av et firma som begynner med samme bokstaven som det kompressor typen i G60 heter......... Haha, de har vel alle hørt om nå;) Forrige eier kjøpte litt stæsj der, og bl. a. chipen står det ikke hvilket steg er, selv om det er SNS... Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Haha, de har vel alle hørt om nå;) Forrige eier kjøpte litt stæsj der, og bl. a. chipen står det ikke hvilket steg er, selv om det er SNS... Regner med det er SLS du mener, og ikke SNS Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Regner med det er SLS du mener, og ikke SNS Nei, faktisk ikke, mener SNS! Har kvttering påd et til og med;) BTW: Sorry for OT! Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Går ann å finne ut hvilken det er hvis man leser den av og sender filen/chechsummen til SNS Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg