Gå til innhold

intercooler..

Ranger emnet


Bobbysucks

Anbefalte innlegg

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hadde vært morro å sett så hadde han nok fått seg en smekk for "pirat" kopiering av chipper. SNS har jo bare en i norge som selger deres merke mener jeg ??

Hehe, ikke sant;) Ja, tror det jeg og, er vel volksport og PoloClassic som selger de her så vidt jeg vet...

 

"all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler

med små felger og div chrome "oldschool"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SNS har jo bare en i norge som selger deres merke mener jeg ??

 

Det er vel to vel. Jeg kjøper mine gjennom Pitstop Developments. PSD mapper nå skikkelig med emulator, og klarer nå å levere egne chipper.

 

Siden topicen her er intercooler, kan det jo nevnes at de leverer komplette kit til Corrado, også med radiator

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel to vel. Jeg kjøper mine gjennom Pitstop Developments. PSD mapper nå skikkelig med emulator, og klarer nå å levere egne chipper.

 

Siden topicen her er intercooler, kan det jo nevnes at de leverer komplette kit til Corrado, også med radiator

Hvilken pris ligger de på da?

 

"all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler

med små felger og div chrome "oldschool"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke den nøyaktige prisen, men G40 IC ligger på 8500-9000, omtrent det samme for Corradoen sin tipper jeg.

 

Kan høre med Liam på mandag da vi skal kose oss med litt 16vT chip :)

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

G60 intercoolerene til PSD var noe dyrere enn jeg trodde. Kommer på ca 10.100,-

 

Krever ingen kapping i bilen, bare så skru inn, bruker Golf G60 rør routing som basis. Det som er inkludert er

 

• Front mount intercooler

• Alloy boost pipe work with CO pot boss

• All connecting pipe work in Silicone

• Brackets, bolts and hose clamps

• G60 U-bend

 

Her noen bilder

 

PSDG60CorradoINTkit.JPG

PSDG60CorradoFTmtdirect.JPG

PSDG60CorradoFTmtpipes.JPG

PSDG60CorradoFTmtpipes1.JPG

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

G60 intercoolerene til PSD var noe dyrere enn jeg trodde. Kommer på ca 10.100,-

 

Krever ingen kapping i bilen, bare så skru inn, bruker Golf G60 rør routing som basis. Det som er inkludert er

 

• Front mount intercooler

• Alloy boost pipe work with CO pot boss

• All connecting pipe work in Silicone

• Brackets, bolts and hose clamps

• G60 U-bend

 

Her noen bilder

 

PSDG60CorradoINTkit.JPG

PSDG60CorradoFTmtdirect.JPG

PSDG60CorradoFTmtpipes.JPG

PSDG60CorradoFTmtpipes1.JPG

 

er denne så bra effektmessig da? snakket med møller nå og Golf G60 syncro cooler på 500 og etteller annet dim. kom på 8500 også fikk vi 5% med vw-audi club

99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir.

89 Corrado 16vt projekt!

(x) 02 Caddy TDI små mods.

 

Turbo is life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki.. men ærlig talt. 10k for intecoolerkit? syns det var litt drøyt jeg. :( Tror jeg satser på samme løsning som acoupe.

 

er jo en grei løsning til moderat effekt økning, men jeg som går med planer om mere motor en atp kitet gidder jeg ikke kjøpe en liten cooler nå og en større senere! heller så stor som mulig med en gang! :D

99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir.

89 Corrado 16vt projekt!

(x) 02 Caddy TDI små mods.

 

Turbo is life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

G60 intercoolerene til PSD var noe dyrere enn jeg trodde. Kommer på ca 10.100,-

 

Krever ingen kapping i bilen, bare så skru inn, bruker Golf G60 rør routing som basis. Det som er inkludert er

 

• Front mount intercooler

• Alloy boost pipe work with CO pot boss

• All connecting pipe work in Silicone

• Brackets, bolts and hose clamps

• G60 U-bend

 

Her noen bilder

 

PSDG60CorradoINTkit.JPG

PSDG60CorradoFTmtdirect.JPG

PSDG60CorradoFTmtpipes.JPG

PSDG60CorradoFTmtpipes1.JPG

 

Hvordan fungerer dette med filter på isv på disse bildene? God løsning?

99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir.

89 Corrado 16vt projekt!

(x) 02 Caddy TDI små mods.

 

Turbo is life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filteret har forsåvidt samme funksjon som ISV-rerout/checkvalve. Forskjellen her er at du slipper ut 1-3 psi i stedet for å stenge ventilen, eller føre det tilbake på trykksiden. Hvis du bruker re-route/check valve vil hjernen først forsøke å slippe ut trykk, når det ikke går retarderer den tenningen, noe som gir mindre effekt enn det å slippe det ut

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er denne så bra effektmessig da? snakket med møller nå og Golf G60 syncro cooler på 500 og etteller annet dim. kom på 8500 også fikk vi 5% med vw-audi club

 

Husk at du da også må ha ubend, slanger og rør i tillegg

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår