CorraDon Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Går ann å finne ut hvilken det er hvis man leser den av og sender filen/chechsummen til SNS Å? Det hadde vært genialt... Koster det noe eller?:) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Regner ikke med at de tar noe for det. Du kan jo stikke innom en dag, så leser vi den av. Da kan du bare sende mail til SNS Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Går ann å finne ut hvilken det er hvis man leser den av og sender filen/chechsummen til SNS Hadde vært morro å sett så hadde han nok fått seg en smekk for "pirat" kopiering av chipper. SNS har jo bare en i norge som selger deres merke mener jeg ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Hadde vært morro å sett så hadde han nok fått seg en smekk for "pirat" kopiering av chipper. SNS har jo bare en i norge som selger deres merke mener jeg ?? Hehe, ikke sant;) Ja, tror det jeg og, er vel volksport og PoloClassic som selger de her så vidt jeg vet... Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 SNS har jo bare en i norge som selger deres merke mener jeg ?? Det er vel to vel. Jeg kjøper mine gjennom Pitstop Developments. PSD mapper nå skikkelig med emulator, og klarer nå å levere egne chipper. Siden topicen her er intercooler, kan det jo nevnes at de leverer komplette kit til Corrado, også med radiator Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Det er vel to vel. Jeg kjøper mine gjennom Pitstop Developments. PSD mapper nå skikkelig med emulator, og klarer nå å levere egne chipper. Siden topicen her er intercooler, kan det jo nevnes at de leverer komplette kit til Corrado, også med radiator Hvilken pris ligger de på da? Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Har ikke den nøyaktige prisen, men G40 IC ligger på 8500-9000, omtrent det samme for Corradoen sin tipper jeg. Kan høre med Liam på mandag da vi skal kose oss med litt 16vT chip :) Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 G60 intercoolerene til PSD var noe dyrere enn jeg trodde. Kommer på ca 10.100,- Krever ingen kapping i bilen, bare så skru inn, bruker Golf G60 rør routing som basis. Det som er inkludert er • Front mount intercooler • Alloy boost pipe work with CO pot boss • All connecting pipe work in Silicone • Brackets, bolts and hose clamps • G60 U-bend Her noen bilder Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 G60 intercoolerene til PSD var noe dyrere enn jeg trodde. Kommer på ca 10.100,- Krever ingen kapping i bilen, bare så skru inn, bruker Golf G60 rør routing som basis. Det som er inkludert er • Front mount intercooler • Alloy boost pipe work with CO pot boss • All connecting pipe work in Silicone • Brackets, bolts and hose clamps • G60 U-bend Her noen bilder er denne så bra effektmessig da? snakket med møller nå og Golf G60 syncro cooler på 500 og etteller annet dim. kom på 8500 også fikk vi 5% med vw-audi club Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 oki.. men ærlig talt. 10k for intecoolerkit? syns det var litt drøyt jeg. :( Tror jeg satser på samme løsning som acoupe. Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 oki.. men ærlig talt. 10k for intecoolerkit? syns det var litt drøyt jeg. :( Tror jeg satser på samme løsning som acoupe. er jo en grei løsning til moderat effekt økning, men jeg som går med planer om mere motor en atp kitet gidder jeg ikke kjøpe en liten cooler nå og en større senere! heller så stor som mulig med en gang! :D Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 G60 intercoolerene til PSD var noe dyrere enn jeg trodde. Kommer på ca 10.100,- Krever ingen kapping i bilen, bare så skru inn, bruker Golf G60 rør routing som basis. Det som er inkludert er • Front mount intercooler • Alloy boost pipe work with CO pot boss • All connecting pipe work in Silicone • Brackets, bolts and hose clamps • G60 U-bend Her noen bilder Hvordan fungerer dette med filter på isv på disse bildene? God løsning? Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Jeg har filter på ISV'en min, jeg merker ikke noe spess forskjell,men ble PoloClassic nevnte at jeg kunne gjøre det, så han vet nok mer om det hjelper eller ikke;) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Filteret har forsåvidt samme funksjon som ISV-rerout/checkvalve. Forskjellen her er at du slipper ut 1-3 psi i stedet for å stenge ventilen, eller føre det tilbake på trykksiden. Hvis du bruker re-route/check valve vil hjernen først forsøke å slippe ut trykk, når det ikke går retarderer den tenningen, noe som gir mindre effekt enn det å slippe det ut Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 er denne så bra effektmessig da? snakket med møller nå og Golf G60 syncro cooler på 500 og etteller annet dim. kom på 8500 også fikk vi 5% med vw-audi club Husk at du da også må ha ubend, slanger og rør i tillegg Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg