selbekk Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Filteret har forsåvidt samme funksjon som ISV-rerout/checkvalve. Forskjellen her er at du slipper ut 1-3 psi i stedet for å stenge ventilen, eller føre det tilbake på trykksiden. Hvis du bruker re-route/check valve vil hjernen først forsøke å slippe ut trykk, når det ikke går retarderer den tenningen, noe som gir mindre effekt enn det å slippe det ut Hvor får jeg tak i en slik block-skive til kompressorens andre inntak? Høyresiden altså. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Hva tror dere om denne cooleren?http://forum.200sx-ogn.org/viewtopic.php?t=19471 Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Hva tror dere om denne cooleren?http://forum.200sx-ogn.org/viewtopic.php?t=19471 Den blir ikke litt bred a? Må i såfall kappe og sveise litt da... Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Den blir ikke litt bred a? Må i såfall kappe og sveise litt da... Tror det jeg og, men kan jo alltis sveise og kappe litt;) Var heller spent på registeret jeg, om hvordan det var... Kanskje mest beregnet på lavt trykk, men store mengder... Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Tror det jeg og, men kan jo alltis sveise og kappe litt;) Var heller spent på registeret jeg, om hvordan det var... Kanskje mest beregnet på lavt trykk, men store mengder... Er ikke lavt trykk i scania motorer ass! Regner ikke med du skal over 2,5bar eller?! :D ikke noe problem der! :D Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Tror det jeg og, men kan jo alltis sveise og kappe litt;) Var heller spent på registeret jeg, om hvordan det var... Kanskje mest beregnet på lavt trykk, men store mengder... Ser du på registeret ser det veeldig åpent ut,. Det er ikke det som er mest effektivt. Sellbekk, skal du ha block-off kit spør du meg ;) Har en CNC-frest en liggende. Kan også leveres med litt ekstra glans :D Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Ser du på registeret ser det veeldig åpent ut,. Det er ikke det som er mest effektivt. Sellbekk, skal du ha block-off kit spør du meg ;) Har en CNC-frest en liggende. Kan også leveres med litt ekstra glans :D Mhm, det jeg tenkte og... Men men... Får se ann;) Selbekk: Det CNC-freste til Polo er absolutt å anbefale, kjøpte adapter av han, så da også block-off plata, og det passer perfekt, forsenkning til skruene er det, og litt ekstra glans er vel aldri dumt:) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.