Gå til innhold

Fjernlys, har sett flere slike ekstralykter med en diodekant, hvem selger?

Ranger emnet

Zetec

Anbefalte innlegg

Som topic sier, jeg har sett flere biler, varebiler, lastebiler osv med ekstrafjernlys som har en diodekant, dvs 4 eller 8 dioder som står plassert rundt i ringen, henholdsvis på kl. 14, 16, 20 og 22 (om dere skjønte det)

De med 4 dioder har en diode plassert slik jeg beskriver over, de med 8 dioder har 2 og 2 samlet på samme måte som beskrevet over..

Hvem selger disse?

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så en bil med 4 slike lykter frampå i dag. Det var et dårlig forsøk på angel eyes.. Den plastringen var elendig til å føre lyset videre så det så ut som den bare hadde 6-8 dioder i en ring slik du beskriver.

kan selvfølgelig hende det er andre produkter som SKAL se slik ut :)

(\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m

(o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline

(x) 97 Audi A3 1.6

(x) 93 BMW 318i

Sekretær - VACN Troms Lokallag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke de jetta master. De er runde, med 4 stk dioder rundt. det er ikke angeleyes. men dioder.

Nemlig :)

Men jeg kan ikke finne de :( Så de som evt vet hvilket merke som har disse si gjerne i fra....

Har søkt på de fleste kjente hvertfall som Hella, Bosch og Cibie

2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kamerat av meg har sånne, er meningen at de skal se ut som angel eyes, men det gjør de jo faktisk ikke... Husker ikke merke, men synes han sa han ga drøye 1000 lappen for ett par.

Hvis de skal se ut som angeleyes er det ikke de lyktene jeg snakker om...

Og de ser LANGT ifra ut som angeleyes, bare sånn at det er understreket :)

2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider