Skidracer Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 @Turboknut: Takk for en fin historie, og avkobling fra arbeidet med morgendagens innlevering! Skjelden har bilforumet vært bedre å ha klokka 2 på natta! :) Edit: ja.. det står klokka 4 på bilforumklokka, men jeg er en time etter, og klokka er som vanlig feil...... Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 morsom historie ja. akkurat hva jeg trengte for å våkne tilstrekkelig nok til å krabbe ut av dyna! Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lassem Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 1974 BMW 2002, USA modell (her avbildet uten fangerene). Henta bilen lørdag 4.11.2006, mye arbeid ja :) Siter 75 BMW 2002 US 83 VW Golf GTI 01 Audi A6 2.5TDIqAt 96 Audi A6 2.5TDIqA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-SK Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Glad jeg spurte! Kjempe bra historie :D Ser du skriver du har vært borti rx-5 også :D enda enn fin historie ? :D V Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BB 454 Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Her er mitt bidrag: 1945 willys cj3a. Toyota Landcruiser aksler chevy motor og gir dekk: 35*15,5*15 Ja, bilen har skilter ! :m'm: Siter 1987 Mercedes 300TE, 79 Chevy G30, 1968 Chevrolet Impala, ,1937 Willys overland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Legger inn ett "arkiv bilde" av bilen til min avdøde bestefar. Helt lik denne, bare at den han har/ hadde er svart/grønn av farge, orginal lakk. Står nå i garasje (har alltid stått i garasje også) siden bestemora mi er livredd for den. (og alt annet egentlig) :) Står skilt på og den er fullt kjørbar, ikke noe galt med den teknisk. Planene er vel at jeg og den eldste bror min skal pusse den opp skikkelig når den tid kommer. (Få opplakkert den og overhalt motoren, mere trengs ikke :) ) Den er opplakkert i orginal farge for endel årsiden men arbeidet var ikke av det beste så det har kommet noen rust bobler på framskjermene, ellers er den veldig bra! Har ikke sett andre en denne i Norge, men så har ikke jeg vært så veldig interessert i veteraner før i de senere år. :) EDIT: Tror det er 1968 modell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_b Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Min amazon. 66' org. b18. rustfri. nettopp skiftet til m41 med overdrive. men sliter litt med den kassa. har det med å låse seg i 3. gir gitt. Skal ta den ut å åpne den når jeg kommer hjem til jul. Har ikke bilen her i trondheim, nå når jeg studerer her. har lyst på 30cm senk på den. litt mindre tomrom .. syntes også att am.racing tt2 felger er fine på amazoner. men liker å ha litt "clean-look" på den. så de bredda amazon felgene som står på nå, får duge så lenge. har vokst opp med gamle biler. fattern har holdt på med det så lenge jeg kan huske. hjemme står : - 42' Willys , god stand. - 24' Buick, åpen syv-seter. under restaurering - 71' Land Rover, kort type. Litt sliten ;) - 62' VW Boble, ny restaurert. - forskjellige andre prosjekter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sweet83' Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Kjekt med veteranbiler! Her er min; 1966 VW 1300 Siter 1966 VW 1300 1983 VW Golf 1,1 2002 VW Polo 1,2 1999 Audi A4 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Hvor fikk du tak i BRedda Amazon felger..? VIKTIG..!! Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 hohoooo! likte den bobla di der :D hvor skaffa du setetrekkene, og var de dyre? jakter på nye selv... + dørtrekk.. Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sweet83' Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 hohoooo! likte den bobla di der :D hvor skaffa du setetrekkene, og var de dyre? jakter på nye selv... + dørtrekk.. http://www.800luvbugg.com/ - Tar litt tid å få dem levert fordi fabrikken syr på bestilling. Her er forøvrig link til produsenten http://www.vwupholstery.com/onlinecatalog/onlinecatalog.html , - der du kan se fargeprøver etc. Det er mulig å bestille akkurat de farge og stoffkombinasjoner man ønsker, men produsenten selger ikke direkte til sluttkunde, så bestilling må du ta med forhandleren.. Og så kan du bruke restene av de gamle trekkene til å kle en liten provisorisk høytalerkasse under dashen! Siter 1966 VW 1300 1983 VW Golf 1,1 2002 VW Polo 1,2 1999 Audi A4 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosso Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 kan jo slenge ut et bilde av en hot rod jeg har vært så heldig å være med å pusse opp da :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ok`n Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 slik vinterbilen står no. Siter -Nissan Skyline R32 GTR -Nissan Silvia S14 -Nissan 180sx -Nissan Primera P10 SR20Di/De T -Nissan Laurel C33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_b Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Hvor fikk du tak i BRedda Amazon felger..? VIKTIG..!! Fant mine på "markedsplassen" på den norske amazon klubben sine hjemmesider. www.nvak.no Det hører da med til historien at jeg måtte legge inn slanger i de, fordi de ikke helt holdt på lufta. Men funker helt fint nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nannin Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Her ser dere mitt nye prosjekt, cadillac 1958 cab. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg