Gå til innhold

Sleng ut bilder av din veteran:)

Ranger emnet


Olsen_nissan

Anbefalte innlegg

@Turboknut:

Takk for en fin historie, og avkobling fra arbeidet med morgendagens innlevering! Skjelden har bilforumet vært bedre å ha klokka 2 på natta!

 

:)

 

Edit: ja.. det står klokka 4 på bilforumklokka, men jeg er en time etter, og klokka er som vanlig feil......

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger inn ett "arkiv bilde" av bilen til min avdøde bestefar.

 

B-1968_Dodge_Coronet_Wagon_LeftFront.jpg

 

Helt lik denne, bare at den han har/ hadde er svart/grønn av farge, orginal lakk.

 

Står nå i garasje (har alltid stått i garasje også) siden bestemora mi er livredd for den. (og alt annet egentlig) :)

Står skilt på og den er fullt kjørbar, ikke noe galt med den teknisk.

 

Planene er vel at jeg og den eldste bror min skal pusse den opp skikkelig når den tid kommer. (Få opplakkert den og overhalt motoren, mere trengs ikke :) )

Den er opplakkert i orginal farge for endel årsiden men arbeidet var ikke av det beste så det har kommet noen rust bobler på framskjermene, ellers er den veldig bra!

 

Har ikke sett andre en denne i Norge, men så har ikke jeg vært så veldig interessert i veteraner før i de senere år. :)

 

EDIT: Tror det er 1968 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Min amazon.

 

66' org. b18. rustfri.

nettopp skiftet til m41 med overdrive. men sliter litt med den kassa. har det med å låse seg i 3. gir gitt.

Skal ta den ut å åpne den når jeg kommer hjem til jul. Har ikke bilen her i trondheim, nå når jeg studerer her.

 

har lyst på 30cm senk på den. litt mindre tomrom ..

syntes også att am.racing tt2 felger er fine på amazoner.

 

men liker å ha litt "clean-look" på den. så de bredda amazon felgene som står på nå, får duge så lenge.

 

amazon1.jpg

 

har vokst opp med gamle biler.

 

fattern har holdt på med det så lenge jeg kan huske.

 

hjemme står :

 

- 42' Willys , god stand.

- 24' Buick, åpen syv-seter. under restaurering

- 71' Land Rover, kort type. Litt sliten ;)

- 62' VW Boble, ny restaurert.

- forskjellige andre prosjekter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hohoooo! likte den bobla di der :D hvor skaffa du setetrekkene, og var de dyre? jakter på nye selv... + dørtrekk..

 

http://www.800luvbugg.com/ - Tar litt tid å få dem levert fordi fabrikken syr på bestilling. Her er forøvrig link til produsenten http://www.vwupholstery.com/onlinecatalog/onlinecatalog.html , - der du kan se fargeprøver etc. Det er mulig å bestille akkurat de farge og stoffkombinasjoner man ønsker, men produsenten selger ikke direkte til sluttkunde, så bestilling må du ta med forhandleren..

 

Og så kan du bruke restene av de gamle trekkene til å kle en liten provisorisk høytalerkasse under dashen!

 

Boble91.jpg

1966 VW 1300

1983 VW Golf 1,1

2002 VW Polo 1,2

1999 Audi A4 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår