petrez Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Min nye "veteran" (ok da, om en måned...), '77 Ford Granada Coupe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lada2103 Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Da har jeg endelig skjønt meg på opplasting av bilder, så her er det bilder av bilene som finnes her på huset. Først min egen Lada 1500 S (2103) med tidsriktig telthenger på slep. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lada2103 Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Her er pappas nyrestaurerte 1966-modell VW 1300 som fortsatt ikke er heldig ferdig. Det mangler isolering av golvet og å legge inn teppe. Den går heller ikke helt bra (antageligvis forgasserproblemer) men vi satser på å få den 100% i løpet av våren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lada2103 Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Her er min Neckar Jagst 2 1965-modell. (Tyskprodusert Fiat 600). Bilen kjøpte jeg i 1999 da jeg var 14 år gammel. Kommer ganske sikkert til å ha den livet ut. Den har en ganske spesiell historie, da den faktisk stod lagret utendørs fra 1983 til 1999. Og den er ikke omlakkert! 16 år under åpen himmel gjorde at den var dekket av grønske og mose, men under dette var faktisk lakken brukbar! Men det krevdes likevel noe sveisejobb, bremser, girkasse med mer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lada2103 Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Pappas Opel 1200 1961-modell. Bildet er litt artig da det ble tatt like etter at foreldrene mine ble tatt i vegvesenkontroll for IKKE å ha brukt bilbelte. Sure penger... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IkLoma Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Lada2103: mange fine biler der :) morsom den Neckar Jagst 2. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teck Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 her er da min Austin van. den henta vi nå for ca 4-5 timer siden. vi legger nok opp en prosjekt tråd her på forumet om ikke så altfor lenge til som dere ser. så har vi jo litt å pusle med:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 elsker veteraner :D men er det lov til å sette opp prosjektråder på subforumet her? siden prosjektforumet er fyllt med 1999 supraer og bmw'er og mister fort veteranene .. >< neckaren var unik! :) Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Er det belter i den Opeln da? Er ikke påkrevd i biler til og med 72 mener jeg å huske.. Ble stoppa i beltekontroll med bobla, men de fikk klar beskjed hvor de kunne dra. Er ikke belter i den ;) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lada2103 Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Ja det er ettermontert belter i den, sikkert på 70-tallet en gang (bare foran). Det er lagt et pledd i framsetet og beltene lå under der. Ikke er dem spesielt behagelige å bruke heller, det er jo ikke rullebelter. En må strekke seg skikkelig for å nå knapper og brytere. Det er jo litt paradoksalt at en bare kan skru ut dem og unngå bøter... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 elsker veteraner :D men er det lov til å sette opp prosjektråder på subforumet her? siden prosjektforumet er fyllt med 1999 supraer og bmw'er og mister fort veteranene .. >< neckaren var unik! :) Hei du. Jeg skal prøve å besvare dette på en saklig måte da jeg selv har ymse veteranbiler. :) I utgangspunktet bør jo folk bruke merkeforumene her. Legger alle veteranbilene sine her, prosjektbilene sine i prosjektforumet og amcarfolket sine i amcar-forumet begynner hensikten å bli borte. Har sitti og grublet på dette i noen minutter og har kommet frem til dette: Mange legger jo ut biltrådene sine i signaturen. Det er én måte å gjøre det på, men ikke alle HAR signatur, og andre igjen velger å skru av visning av andres signaturer.. Enten kan folk legge ut en link til bilen sin sammen med bilde av bilen sin i denne tråden eller kan vi lage en (sticky?) tråd her som inneholder lenker som peker til alle aktuelle veteranbiltråder sortert under merkeforumene.. Enda en variant er å ha en merketråd her for ulike bilmerker. F.eks har jeg nettopp splittet ut masse Lada-poster fra en Skoda-tråd her som en helt ny tråd. Den kalte jeg for ordens skyld for "Vi i Lada" i mangel av noe bedre. Hva mener veteranfolket? :confused: NB!! Svar i den andre tråden da DETTE er en bildetråd! På forhånd takk. :) Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigheri Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Bilder av mine. 17Mèn vurderes solgt Corolla prosjektet. Selges aldri Siter 1968 Ford Mustang HT "Pro Touring" 352BB FE 500hk, C6, 9"DL, Viper red. 1998 Ford Mustang 3,8V6 1995 Chevrolet Astro EXT AWD 2001 Audi A6 V6 2,7BiTurbo quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Her et mitt "nye" glis.. Audi 80 1975 med GT motor og GTE skivebremser, defa alarm med sentrallås og bmw bøttestoler fra samme årgang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Litt tjuvstart, er 77 modell men men ;) Hentes på mandag :D http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1304375 Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bartis Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Her er mitt prosjekt for en liten hissig en Her er det mye å gripe fatt i Dette er en Fiat 850 sport coupe 1969 modell med 52 hk !!!!!!! Er også ute etter deler til denne bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg