tohola Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Jepp, har jeg for første gang greid å få bilen utfor veien. Jeg skulle ivei å hjelpe "AC^" med litt sparkling på bilen hans ikveld, å for å komme dit han har garasje må jeg kjøre et stykke på noe skogsveier av beste og smaleste sort, å hva betyr det? Joda, selvsagt skal jeg sladde hele veien dit. Jeg tenkte på det når jeg svingte inn på veien, at med den kjøringa jeg driver med innover der så kommer jeg til å stoppe i et tre en dag. Kjørte noen hundre meter til i god stuk med mange fine sladder. Utifra spora konkluderer jeg med att dette var det som skjedde: Veien har ei ganske høy veiskulder, farta var troligvis rundt 60km/h, jeg fikk troligvis framenden på ene siden av skuldra og bakenden på andre, å i tillegg dro det ene hjulet bak seg ut i grøftekanten. Bilen fikk plutselig en kontra som kasta bilen i grøfta på andre sida av veien. Der satt jeg da å småflira litt av meg selv, med ei lita gran i fronten, ei i venstre bakhjul og ei klina mot ruta på førerdøra. Slikt kommer man i hjulestemninga av :crazysant Jeg gikk de siste hundre meterne og fikk henta "AC^" med traktor å winsj, vi gikk løs å sagde ned noen små trær før winsjen dro bilen fint og smertefritt opp av grøfta. Selvsagt kom bilen ifra dette uten skader, muligens noen små striper, men det er ikke så nøye når det er vinterbilen/skambruksbilen. Do not do this at home! Motorsagmasakre volum. 740 by "AC^" Dette er vell maks senking bak på en 740?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Hehe, slik det skal være! :P Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 hehe. kjipt da. noen store skader? Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Desember 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Syns det var litt morsomt jeg, hehe. Ingen skader, mulig noen små riper i lakk, men ikke noe jeg bryr meg om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 hehe, var å lekte i skogen i går jeg også. redda meg mirakuløst inn i siste biten etter en laaaang 360 ;) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Det kunne vært værre - du kunne kjørt en bil med forhjulstrekk og ikke fått sladdet i det hele tatt! ;) Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peety Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 hehe! Fint at noen tør å satse litt!! yodude Bra det gikk fint med bilen da! Mvh petter Siter Volvo 240 Lazer blue *Volvo 940 Turbo *Volvo 740 Turbo *Volov 745 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter`n Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Hey! Se der jah, dette vil vi se mere av:) Nå som det er vinter å litt brøytekanter må det jo bare satses! MvH Petter`n! Long Roof Racing Rules :wave Siter Det finnes 2 typer biler: NYE og GAMLE VOLVO`r Volvo 945 Turbo, Team Long Roof Racing:) x - Volvo 240 GL x - Volvo 240 DL, ble TIC x - Volvo 245 LRR(Long Roof Racing) x - Volvo 740 GLE automat (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Hehe, du sto temmli godt uti der ja! Har blitt en goddel sladding innover der, men har greit å holde meg på veien enda! Får håpe at den trenden fortsetter.. Hehe Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peety Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Du må få mekket en film da? det hadde vært rått:) Siter Volvo 240 Lazer blue *Volvo 940 Turbo *Volvo 740 Turbo *Volov 745 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Desember 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Om noen har kamera og tør å sitte på melder jeg meg som sjåfør;-) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peety Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Kamera er det ingen umulighet å skaffe, å trur nok at jeg skal tørre også!!=) hehe!!men det er et stykke fra oslo til deg å:) Mvh Petter Siter Volvo 240 Lazer blue *Volvo 940 Turbo *Volvo 740 Turbo *Volov 745 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Desember 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Det kunne vært værre - du kunne kjørt en bil med forhjulstrekk og ikke fått sladdet i det hele tatt! ;) Kunne aldri falt meg inn å kjøpe grevling. yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Nytt kallenavn nå THolandsli, The Bushman!:) se her ja, slik det skal være på denna tia av året! så lenge det ikke går på helsa løs så...! Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Hehe... Skal satses litt nårn kjører billigbil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg