Gå til innhold

Da har jeg vært i skogen en tur :-)

Ranger emnet

tohola

Anbefalte innlegg

Jepp, har jeg for første gang greid å få bilen utfor veien.

Jeg skulle ivei å hjelpe "AC^" med litt sparkling på bilen hans ikveld, å for å komme dit han har garasje må jeg kjøre et stykke på noe skogsveier av beste og smaleste sort, å hva betyr det? Joda, selvsagt skal jeg sladde hele veien dit.

Jeg tenkte på det når jeg svingte inn på veien, at med den kjøringa jeg driver med innover der så kommer jeg til å stoppe i et tre en dag.

Kjørte noen hundre meter til i god stuk med mange fine sladder. Utifra spora konkluderer jeg med att dette var det som skjedde: Veien har ei ganske høy veiskulder, farta var troligvis rundt 60km/h, jeg fikk troligvis framenden på ene siden av skuldra og bakenden på andre, å i tillegg dro det ene hjulet bak seg ut i grøftekanten. Bilen fikk plutselig en kontra som kasta bilen i grøfta på andre sida av veien. Der satt jeg da å småflira litt av meg selv, med ei lita gran i fronten, ei i venstre bakhjul og ei klina mot ruta på førerdøra. Slikt kommer man i hjulestemninga av :crazysant

Jeg gikk de siste hundre meterne og fikk henta "AC^" med traktor å winsj, vi gikk løs å sagde ned noen små trær før winsjen dro bilen fint og smertefritt opp av grøfta.

Selvsagt kom bilen ifra dette uten skader, muligens noen små striper, men det er ikke så nøye når det er vinterbilen/skambruksbilen.

Do not do this at home!

Motorsagmasakre volum. 740 by "AC^"

DSC00566.JPG

Dette er vell maks senking bak på en 740??

DSC00564.JPG

DSC00569.JPG

DSC00568.JPG

DSC00567.JPG

DSC00565.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey!

Se der jah, dette vil vi se mere av:) Nå som det er vinter å litt brøytekanter må det jo bare satses!

MvH Petter`n!

Long Roof Racing Rules :wave

Det finnes 2 typer biler: NYE og GAMLE VOLVO`r

Volvo 945 Turbo, Team Long Roof Racing:)

x - Volvo 240 GL

x - Volvo 240 DL, ble TIC

x - Volvo 245 LRR(Long Roof Racing)

x - Volvo 740 GLE automat (vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du sto temmli godt uti der ja!

Har blitt en goddel sladding innover der, men har greit å holde meg på veien enda! Får håpe at den trenden fortsetter.. Hehe

Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986

Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr

Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider