le0n Skrevet April 26, 2003 Rapporter Share Skrevet April 26, 2003 Skrev feil adresse i sted og havnet der.. Designen på siden var jo helt annerledes og sånn, men kategoriene så ut som de var kopiert eksakt her i fra... Kan noen fortelle litt om denne siden, og hvorfor er den såååå lik? Noen som skal stele medlemmer eller er det tilfeldig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Møkkaside spør du meg!!!puke Ser ut som den nettopp er starta eller no sånt.... Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Denne har nok vært diskutert før :) Er vel noen som prøver å "stjele" brukerne osv med en url som slutter på *.no for det er mere naturlig enn *.net. Grunnen er vel at dem ønsker en slik suksess som eierene av dette forumet har, men det nytter ikke. Jeg trur vi alle blir å holde oss på dette forumet for det er konge! :) Dessuten dreiv dem å reklamerte for en kanal på irc og for en webside på bilforumet.net kanalen for noen mnd'er siden. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 det er vel Auteco som står bak allt dette. møkkafirma som vil snylte på andres suksess.. :rolleyes: Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Så ikke ut som det var så mye aktivitet der heller! Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 havnet der ved en feil en gang jeg også...var jo ikke så mye så skryte av...skjedde ikke så mye der akkurat......men bilforumet.net holder virkelig mål Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet April 28, 2003 Rapporter Share Skrevet April 28, 2003 Originally posted by Jonte ... Grunnen er vel at dem ønsker en slik suksess som eierene av dette forumet har, men det nytter ikke. Jeg trur vi alle blir å holde oss på dette forumet for det er konge! :) Hva mener du med "en slik suksess som eierne av dette forumet har"? Reklamepenger? Antall medlemmer? Kan du poste noen tall? (liker tall :) ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorollaGT Skrevet April 28, 2003 Rapporter Share Skrevet April 28, 2003 Originally posted by SunnyGTi2.0 Hva mener du med "en slik suksess som eierne av dette forumet har"? Reklamepenger? Antall medlemmer? Kan du poste noen tall? (liker tall :) ) Jeg også......Hahaha:D Siter VW Golf '90 Toyota Corolla GT '86 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet April 28, 2003 Rapporter Share Skrevet April 28, 2003 Originally posted by SunnyGTi2.0 Hva mener du med "en slik suksess som eierne av dette forumet har"? Reklamepenger? Antall medlemmer? Kan du poste noen tall? (liker tall :) ) HER finner du noen få tall.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg