bisQuit Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Fekk endelig motatt bildene av bilen min i dag. Så her skal dere få se noen bilder. Siter -thomas 1993 Mazda Rx7 Us Touring 1994 Mazda Rx7 Type R-2 *solgt* 1994 Toyota Supra Jza-80 *solgt* 1996 Toyota Supra JZA-80GTE *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verzutiko Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Strøken! Hvor mye måtte du gi for den skjønnheten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toys r us Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 ser strøken ut den der=) ser at du får med RE Amemiya luftfilter! Bare å krysse fingra på at ingen bøffer den :deng PLUSS jeg ser en turbo timer som henger under rattet også =D hehe den blir ikke bøffa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 ser strøken ut den der=) ser at du får med RE Amemiya luftfilter! Bare å krysse fingra på at ingen bøffer den :deng PLUSS jeg ser en turbo timer som henger under rattet også =D hehe den blir ikke bøffa Den var ren og pen i motoren:) Og hvis jeg ikke atr feil så er det RE Amemiya felger også... Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Og nardi ratt, sweet Mangler bare svart panser\karbon, jdmyummy Hva er planene dine? Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinOlavRotmo Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 aaaaah,,, ser du får samme felger på din som jeg hadde før,,, pass godt på dem,, de er sjeldne,dritdyre og ute av produksjon,,:(, de felgene er verdt mer enn de flestes biler:D Siter 1992 Mazda FD3S RX7 13b 100% original rx7:P (eeeh) 1978 Mazda Rx-4 Wagon, 12a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bisQuit Skrevet Desember 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 hehe skjønnheten kostet meg 32000 +mva og frakt. Synst selv den er SINNSYKT deili så blir vell bare gjort litt småplukk her og der :D Karbonpanser er på vei! Siter -thomas 1993 Mazda Rx7 Us Touring 1994 Mazda Rx7 Type R-2 *solgt* 1994 Toyota Supra Jza-80 *solgt* 1996 Toyota Supra JZA-80GTE *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 hehe skjønnheten kostet meg 32000 +mva og frakt. Synst selv den er SINNSYKT deili så blir vell bare gjort litt småplukk her og der :D Karbonpanser er på vei! leser jeg riktig?? trettitotusen??:O Whow det var ett godt kjøp;) Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bisQuit Skrevet Desember 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Ja det var såklart uten engangs avgifter.. bilen kommer på ca 100 000 ferdig på norske skilt :) Skal komme tilbake med ting som blir gjort med bilen en dag eg har litt betre tid :D Siter -thomas 1993 Mazda Rx7 Us Touring 1994 Mazda Rx7 Type R-2 *solgt* 1994 Toyota Supra Jza-80 *solgt* 1996 Toyota Supra JZA-80GTE *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bisQuit Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Vell. som eg sa skulle eg fortelle litt om planene for bilen. Siden eg først og fremst er såpass usikker nå siden bilen vistnokk er strøken og såpass fin som den er. Planen var et komplett C-west bodykit toppet med et karbonpanser og en karbon vinge. Litt vanskelig og planlegge en bil som man egentli aldri har sett så eg har jo bestillt mye deler eg tydligvis ikkje kommer til og få brukt for da desse allerede er i bilen. Bestilte deler: Karbonpanser. HKS big suction kit. turboXs RFL dumpvalve Greeady turbo timer HKS intercooler kit (om aj82 svarer meg) Momo ratt Momo girkule Sparco rev stoler Sparco 4 punkts seler Ubestilte og ubestemte: C-West bodykit Karbon vinge 99spec' frontlykter ++ Bilen blir kjørt direkte til trondheim når eg får den og skal prøvest på landevei for og se kva den eventuelt yter da eg fremdeles er usikkerpå om det er gjort noe med motorn fra orginalstand. Noe eg tror det er pga luftfiler osv. Videre skal motor portes og bygges om nokså mye tenker eg Siter -thomas 1993 Mazda Rx7 Us Touring 1994 Mazda Rx7 Type R-2 *solgt* 1994 Toyota Supra Jza-80 *solgt* 1996 Toyota Supra JZA-80GTE *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 RE雨宮-deler + FD3S er bare for perfekt! ;) Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bisQuit Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 http://www.re-amemiya.co.jp/new_parts/parts/04_rx_7_w_box.html lyst på denne eg :P Siter -thomas 1993 Mazda Rx7 Us Touring 1994 Mazda Rx7 Type R-2 *solgt* 1994 Toyota Supra Jza-80 *solgt* 1996 Toyota Supra JZA-80GTE *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 helsikke! strauchen REX!!! Grattis! og så billig da! happyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cereal Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 hvor har du handlet denne da? Siter 98- Subaru Impreza GT x - 95- Volvo 850 T5 x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bisQuit Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 hvor har du handlet denne da? Japan er vell stikkordet :D Siter -thomas 1993 Mazda Rx7 Us Touring 1994 Mazda Rx7 Type R-2 *solgt* 1994 Toyota Supra Jza-80 *solgt* 1996 Toyota Supra JZA-80GTE *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg