Joastarlet Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 lenge siden thomas.. hva skjer med bilen? har du den enda eller har du blitt kjørt på av purken igjen :LOL: Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toys r us Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 jeg og vil ha meg rx7:( hehe.. Du kan få sitte på med min :) .... Bor litt langt unna bare .... "oslo"..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bisQuit Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 lenge siden thomas.. hva skjer med bilen? har du den enda eller har du blitt kjørt på av purken igjen :LOL: hehe. Purken er farlige folk. :) har faktisk ramma inn ein kopi av skademeldingen på veggen min her :). Sånn ellers har eg vert litt lat i det siste men begynner og komme seg her nå. Bilen leveres til lakering nå på mandag så skal komme noen oppdateringer ut i neste uke :) Siter -thomas 1993 Mazda Rx7 Us Touring 1994 Mazda Rx7 Type R-2 *solgt* 1994 Toyota Supra Jza-80 *solgt* 1996 Toyota Supra JZA-80GTE *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 hehe. Purken er farlige folk. :) har faktisk ramma inn ein kopi av skademeldingen på veggen min her :). Sånn ellers har eg vert litt lat i det siste men begynner og komme seg her nå. Bilen leveres til lakering nå på mandag så skal komme noen oppdateringer ut i neste uke :) hehe, så bra.. er i garasjen nå og polerer for den store gull-medalje..:thumb har vært slækk med oppdateringer jeg også, men hvis du årner større plass på siden min så blir det oppdateringer i lange baner.. har tatt alt for mange bilder nå..:D Joachim Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinOlavRotmo Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 jeg og vil ha meg rx7:( hehe.. hehe, jeg bor nært trondheim,. ska æ kom å heintj dæ? kiddie Siter 1992 Mazda FD3S RX7 13b 100% original rx7:P (eeeh) 1978 Mazda Rx-4 Wagon, 12a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bisQuit Skrevet Juni 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 hehe, jeg bor nært trondheim,.ska æ kom å heintj dæ? kiddie Snik :( Hu var mitt mål når eg kom nordover. EG har foresten fått igjen kjøretilatelsen! Siter -thomas 1993 Mazda Rx7 Us Touring 1994 Mazda Rx7 Type R-2 *solgt* 1994 Toyota Supra Jza-80 *solgt* 1996 Toyota Supra JZA-80GTE *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 Snik :( Hu var mitt mål når eg kom nordover. EG har foresten fått igjen kjøretilatelsen! det var godt og høre thomas! håper på å møtes i sommer på ett treff eller no da?!..doh Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg