drittgolf Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Takke gud for at det nå er vinter og at jeg har satt inn 240`n.. Kjørte forbi i et forbikjøringsfelt.. alt bilen orka ca 90 og på Toppen sto Up med radaren sin. Vet med meg sjøl at farta hadde vært mye høyere med 240n.. Så der sparte jeg masse penger og sikkert førerkortet bare pga vintern :) Så noe positift er det med snø å is.. :crazysant Flere her som har satt inn Volvon for vintern, eller kjører dere hele året ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evolve Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Jeg også har satt inn min, har 2 bakdekk som er helt slutt, bare spinner og spinner, så er litt skummelt å kjøre! Dessuten så klarte jeg å kjøre i en haug med tømmer, så jeg må sveise på en ny bakskjerm! tar motorbytte og litt anna i samme slengen! happyhappy Siter "95 VW Golf III (grevlingbil) "84 Volvo 240 - B230FK + [X] "00 BMW 520 m-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
docsist Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 har allrede hvert en tur i grøfta med 245, kansje litt rattrust på sladdeføret Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xanakor Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 jeg fikk lappen 2 uker før den første bølgen med snø kom, å fikk slengt nøklene til en 244 i hånda, så jeg kjører grom'44 hele året. ganske morsomt med volvo på vinter! Siter VW GOLF 1.8 gl 1989 (x)volvo 244dl 1979 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Jeg kjører året rundt... Ikke noe vinterbil og sommerbil på meg, nei.. den har jo blitt vinterkjørt i alle år hittil, så får klare noen år til..hehe Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 min brukes hele året... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Bilen min står inne året rundt, men brukes bare om sommeren :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TvåFyraTvå Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Står i garasjen for øyeblikket, men hvem vet..kanskje den kommer ut en gang etter nyttår!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 960ien min stå trygt parkert hjemme i trøndelag, mens jeg gjør østlandet uttrygt med en 740GL :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 142`n må slite hele året, mens 940`n står inne i garasjen hele vinteren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Bilen min står inne året rundt, men brukes bare om sommeren :D spørst om det forblir slik når du får lappen da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Det både tror og håper jeg, eller hva Texascom??;) Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Jeg bruker min året rundt, den har vært brukt året rundt i alle sine 18 år og 320k km, så den tåler 18 år til med 320 nye på hjula. Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Stemmer, bilen min skal aldri brukes på saltet vei hverken sommer eller vinter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg