David_G Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 er detnoen som har et bilde av hvor dette staget skall sitte å evt noen bra bilder å mål så at det går ann å lage et sjøl? Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla tralla Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 har bilstein dempere å heilt nye lesjefors fjærer.. so da må da vell gå fint med sånne stag??? Siter no turbo shit just real POWER!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
74016v Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 er det variasjon på priser rundt om i norge på volvo-parts.(på volvo) Siter 740 B230A.."under oppbygging edition" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Hmmm... Hadde det vært mulig å få se bildenne igjen? evt. hva slags stag dette er osv:) Fikk det ikke helt med meg... Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Eg bestillte dette sist veke til 369kr hos volvo... Så får det kanskje til helga. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Eg bestillte dette sist veke til 369kr hos volvo... Så får det kanskje til helga. :) Hvilken volvo? tror du de sender eller? :P skulle ha 1513,- for det her.. Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
74016v Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Eg bestillte dette sist veke til 369kr hos volvo... Så får det kanskje til helga. :) Ålesund bil??? Siter 740 B230A.."under oppbygging edition" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Ålesund bil??? Var på Ålesund bil ja... Får seriøst håpe at prisen ikkje har endra seg når eg skal betale staget. :S Men det kan dei vel ikkje gjere? Får vertfall vite dette om nokre dager... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 er den stive prisen her i stavanger og. en kompis som litt frustrert spurte om hva som var skjedd, når folk for kun kort tid siden kjøpte samme stag til en 1/5 av prisen, og når andre her inne sier at hos de det fremdeles har den "riktige" prisen enda. dda fikk han til svar at, nei det var ikke mulig. dette var prisen fra lageret i göteborg, se selv osv... merkelig hele greia Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvojinta Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Stemmer faktisk at det har blitt så dyrt nå, måtte gå inn på Vida og sjekke... Syns det var rart for jeg kjøpte det i januar til 940`n min og jeg ga 2-300kr me rabattene mine... :rolleyes: Siter Volvo 940 turbo Volvo 240 bruksbil. *Pooh Racing* http://www.Volvojinta86.piczo.com Prosjekt 940.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Bestilte på Ålesund bil jeg nå, 282 + moms, de skal over 1500 for det alle andre steder... Så de som skal ha dette staget, bør bestille fra Ålesund asap ;) btw, noen som kan fortelle meg eksakt hva slags bolter jeg trenger? størrelse og lende?.. Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 btw, noen som kan fortelle meg eksakt hva slags bolter jeg trenger? størrelse og lende?.. komme å skru det på for deg og? å kjøre bilen for å se om det hjalp noe.... bøy deg ned å se. 3xM12 pluss en M12 mutter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 va ikkje det M10 da? Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Synst huske det var M10... Lurer litt på om det var fingjenger... Ikkje heeeilt sikker på det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Bestilte på Ålesund bil jeg nå, 282 + moms, de skal over 1500 for det alle andre steder... Så de som skal ha dette staget, bør bestille fra Ålesund asap ;) btw, noen som kan fortelle meg eksakt hva slags bolter jeg trenger? størrelse og lende?.. Da stemmer vel prisen på 369kr då... Håper eg får det så fort som mulig... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg