Gå til innhold

Stab Stag

Ranger emnet

Tsbusa

Anbefalte innlegg

• Svar 142
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har dette staget på bilen min. Men hadde ikke denna bolten som mutteren skal sitte på. Måtte kappes av en gang i tiden da den satt fast. Men tok bare og sveisa på den ene bolten der jeg. Funka greit det. Men kan ikke si jeg merka noe særlig forskjell. Men kan hende det har sammenheng med at jeg satt i ny motor, samt fjører og dempere. Men hadde den i garasjen så satt den like så greit på :)

Og løken skaff meg 35/28 mm stag og du skal få en stooor klem av meg.. :kiss

- Volvo 740 TIC, 87 mod.

- Volvo 740 TIC, 89 mod. Kun gått 117.000km.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Idag monterte jeg staget! Og kan si det at dere som ikke har det burde kjøpe det! jeg merka det ganske bra, den ble mye vassere og hurtigere i styringa, og oppførte seg mye bedre over humper og den var ikke like gyngete i høy fart, så jeg er meget fornøyd med den:)

Ved pådrag i sving, så føles det no som at bilen drar seg etter framhjula, den 'sover' ikke svingen, men holder seg ganske rett å henger rett etter! Håper dere som planlegger å kjøpe, merker like mye som meg, for jeg merka det etter første sving!

Igjen pris jeg ga: 347,- Og da er det uansett verd det å prøve, dette tar ingen skade av;)

Bilder ifra monteringa: Bildene er tatt med mobilen:)

klar_for_arbeid.gif

Der hengern, klar til arbeid! :D

sakern.gif

Der ligger god saken! :)

klar.gif

Før monteringa.

h_side.gif

Høyre siden renset for litt tectyl å stuff

v_side.gif

Venstre siden rensket for litt tectyl å stuff

for_mont.gif

Delvis montert, klar til å stramme boltene snart.

ferdig.gif

Ferdig! Vakkert;)

h_ferdig.gif

Høyre side ferdig, monterte ekstra mutter på de bakerste boltene på begge sidene, bare for sikkerhetsskyld;)

v_ferdig.gif

Venstre siden ferdig! :)

Hva jeg brukte for å delvis renske for tectyl var Multi 2000 (Rust fjerner greie etc) Og stålbørste, så tvang jeg bolten oppi engang på alle før monteringa, gikk fint det.

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra ut det der, morsomt å høre at du merka forskjell. Jeg tror nok at jeg kommer til å merke mer forskjell på 960ien, den er betydelig tyngre å er myk i karroseriet.

Når jeg jekker opp den så vrir karroseriet seg så dørlåsen ikke stemmer lengre.

Håhå. Fy flate:P det er sykt:P

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...
Jepp. Idag monterte jeg staget! Og kan si det at dere som ikke har det burde kjøpe det! jeg merka det ganske bra, den ble mye vassere og hurtigere i styringa, og oppførte seg mye bedre over humper og den var ikke like gyngete i høy fart, så jeg er meget fornøyd med den:)

Ved pådrag i sving, så føles det no som at bilen drar seg etter framhjula, den 'sover' ikke svingen, men holder seg ganske rett å henger rett etter! Håper dere som planlegger å kjøpe, merker like mye som meg, for jeg merka det etter første sving!

Igjen pris jeg ga: 347,- Og da er det uansett verd det å prøve, dette tar ingen skade av;)

Bilder ifra monteringa: Bildene er tatt med mobilen:)

klar_for_arbeid.gif

Der hengern, klar til arbeid! :D

sakern.gif

Der ligger god saken! :)

klar.gif

Før monteringa.

h_side.gif

Høyre siden renset for litt tectyl å stuff

v_side.gif

Venstre siden rensket for litt tectyl å stuff

for_mont.gif

Delvis montert, klar til å stramme boltene snart.

ferdig.gif

Ferdig! Vakkert;)

h_ferdig.gif

Høyre side ferdig, monterte ekstra mutter på de bakerste boltene på begge sidene, bare for sikkerhetsskyld;)

v_ferdig.gif

Venstre siden ferdig! :)

Hva jeg brukte for å delvis renske for tectyl var Multi 2000 (Rust fjerner greie etc) Og stålbørste, så tvang jeg bolten oppi engang på alle før monteringa, gikk fint det.

Få bildene til å funke igjen da?:)

Skoda Enyaq iv80x -2022

Lenke til kommentar
Del på andre sider