s4nd3r Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Synst huske det var M10... Lurer litt på om det var fingjenger... Ikkje heeeilt sikker på det... trur det var heilt vanlige gjenga. eg brukte en gjengetapp og en bakke, og gjenga oppat høla. og bolten, full ta tectyl.. Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 komme å skru det på for deg og? å kjøre bilen for å se om det hjalp noe.... bøy deg ned å se. 3xM12 pluss en M12 mutter hehe, sug a :) Bare gidder ikke å kjøre bilen på bukk to ganger for å finne ut hva slags bolter det er, når noen andre med erfaringen enkelt kan slå litt på det magiske tastaturet og fortelle meg hva slags ;) Kjøre bilen min er ikke noe å sikkle etter uansett, bare std b230f så, kos deg med turbobilen din du ;) Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
74016v Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 var på ålesundbil no,dei hadde ikke hørt om under girkasse staget dei!!! Kenito:hva var det du kalte staget når du bestilte det?? Siter 740 B230A.."under oppbygging edition" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 var på ålesundbil no,dei hadde ikke hørt om under girkasse staget dei!!! Kenito:hva var det du kalte staget når du bestilte det?? Ein fordel å ta med seg delenr kanskje? Det står på første sida i denne tråden... Delenr: 3526694 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
74016v Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Ein fordel å ta med seg delenr kanskje? Det står på første sida i denne tråden... Delenr: 3526694 ååå...d var kansje en god ide ja. Siter 740 B230A.."under oppbygging edition" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
74016v Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Var på Ålesund-bil i dag å spurte om prisane på staga....dei sa dei hadde vært treige å oppdatere prisane pga d va en luring som hadde fikla med internettilkoblingen så dei hadde ikke hatt kontakt med gøteborg på ei stund. Siter 740 B230A.."under oppbygging edition" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Var på Ålesund-bil i dag å spurte om prisane på staga....dei sa dei hadde vært treige å oppdatere prisane pga d va en luring som hadde fikla med internettilkoblingen så dei hadde ikke hatt kontakt med gøteborg på ei stund. Han gjekk no inn og sjekka om dei hadde staget på lager i sverige når eg bestillte då. Eg fekk oppgitt pris på 369kr og bestillte det. Har ikkje komt endå, eller dei har ikkje ringt meg endå, men eg blir ikkje blid om dei plutseleg skal ha blodpris for staget. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 var på ålesundbil no,dei hadde ikke hørt om under girkasse staget dei!!! Kenito:hva var det du kalte staget når du bestilte det?? Ga de delenummeret 3526694, også vips, var det gjort :) Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 er detnoen som har et bilde av hvor dette staget skall sitte å evt noen bra bilder å mål så at det går ann å lage et sjøl? Har bilde men ikkje mål, du ser no kor det skall vere, kan du ta mål sjøl.. :) Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 hjertlig:D da er de ikke noe stress med mål nei:P Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flaten 87 Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 Jeg sendte en mail til ålesundbil.no og spurte og de hadde denne krengingshemmeren. Ja, de hadde den, og prisen var riktinok 350,-kr og noe. Men jeg fikk en ny mail i dag, prisen var "vistnok endret til 1040,-kr m/moms.:hvaskjera Noen som har bestilt nylig å fått delen til den billige prisen eller? Siter Wolkswagen Golf 1,9 TDI 02' Ford mondeo 95' Citroen AX 4*4 96' Volvo 745 tic 87' B230ET Volvo 740 86' B230A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 Jeg sendte en mail til ålesundbil.no og spurte og de hadde denne krengingshemmeren. Ja, de hadde den, og prisen var riktinok 350,-kr og noe. Men jeg fikk en ny mail i dag, prisen var "vistnok endret til 1040,-kr m/moms.:hvaskjera Noen som har bestilt nylig å fått delen til den billige prisen eller? Skal stikke innom på torsdag og spørre om dei har fått det inn. Bestillte det for ei stond sia. og da fekk eg oppgitt ein pris på 369kr. Så blir lettere f""""""a om dei kjem med ein ny pris da. Da skal dei vertfall berre få beholde det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flaten 87 Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Skal stikke innom på torsdag og spørre om dei har fått det inn. Bestillte det for ei stond sia. og da fekk eg oppgitt ein pris på 369kr. Så blir lettere f""""""a om dei kjem med ein ny pris da. Da skal dei vertfall berre få beholde det. Ok, si ifra når du har fått stabstaget, og si prisen du betalte(eller ikke betalte, hehe) Siter Wolkswagen Golf 1,9 TDI 02' Ford mondeo 95' Citroen AX 4*4 96' Volvo 745 tic 87' B230ET Volvo 740 86' B230A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Ok, si ifra når du har fått stabstaget, og si prisen du betalte(eller ikke betalte, hehe) Joa det skal eg gjere... Får vel anledning til å stikke innom i morgå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 jah, torsdag var i går? :) Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg