Gå til innhold

Regler for kjøp og salg. LES DETTE før du poster

Ranger emnet

Skrotnisse

Anbefalte innlegg

• 9 months later...
  • 4 years later...
Har forhandlere noen begrensninger her, eller er det åpent for å lage salgstråder slik som andre brukere?

Les reglene ;)

Du som firma kan ha link til firmahjemmeside i din signatur. Men i normal størrelse og font. Du kan ha firmalogo i din avatar. (ikke flash/animasjon) Du kan svare på innlegg med beskrivelser og link til dine produkter og tjenester. Det du IKKE har lov til er: Starte egne tråder med annonsering for egne produkter og tjenester.

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste reglene før i dag, og mente å huske at det var en begrensning, men jeg kunne ikke finne igjen hvor jeg leste det. Takk for hjelpen. :)

Edit: Kan jeg spørre hvorfor forhandlere ikke har lov til å lage poster? Et tips hadde jo vært å ta en viss prosent av salg som betaling for slike poster. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre hvorfor forhandlere ikke har lov til å lage poster? Et tips hadde jo vært å ta en viss prosent av salg som betaling for slike poster. :)

Det kan jeg ikke svare deg på, men det er sikkert andre her inne som kan svare på det :)

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste reglene før i dag, og mente å huske at det var en begrensning, men jeg kunne ikke finne igjen hvor jeg leste det. Takk for hjelpen. :)

Edit: Kan jeg spørre hvorfor forhandlere ikke har lov til å lage poster? Et tips hadde jo vært å ta en viss prosent av salg som betaling for slike poster. :)

Det blir vanskelig å håndheve, og vanskelig å sørge for at forhandlere rapporterer inn salg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo mulig å ordne på andre vis, og det ville ha blitt lønnsomt for begge parter, men det var bare ment som forslag fra min side. :)

En mulighet er feks at selger må betale inn en gitt prosent av salgssum før annonsen legges ut av moderator. Når handel er fullført kan kjøper stenge tråden.

Evt kan selger betale for periode, feks for en uke i gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider