Satrixen Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Noen som vet hvor jeg kan få tak i rallyskvettlapper til Golf IV?? Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Du skal ikke ha det ?!?!?!?!?!?!? :cocain: Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 http://www.pedersens-racing.no de selger ikke eksakt for Golf 4, men de har rally skvettlapper. Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Desember 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Hehe..! Så en Golf lik min i sverige i fjor, med røde rally skvettlapper faktisk! Og ja, det så litt tøft ut! Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 er du gal i hodet ditt? er jo helt latterlig stygt! første jeg gjorde på min golf var å ta av dem.. skal ikke få deg noen tak-grinder og tusenmetringer i samme slengen? ;) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Desember 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 er du gal i hodet ditt? er jo helt latterlig stygt! første jeg gjorde på min golf var å ta av dem.. skal ikke få deg noen tak-grinder og tusenmetringer i samme slengen? ;) Haha..! Kommer fra rett kjeft.. Har ikke skvettlapper på min jeg heller ellers, men rally er jo tøft om vinter`n da :) Du tror det ikke før du får se det. Hehe.. Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Haha..! Kommer fra rett kjeft.. Har ikke skvettlapper på min jeg heller ellers, men rally er jo tøft om vinter`n da :) Du tror det ikke før du får se det. Hehe.. Hehe.. har sett det.. forfærdelig.. men det er nå bare min mening da! ;) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafreaks Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Hehe kanskje dama skulle hatt noen slike i vinter på 4motionen hennes, men problemet er vel som de original skvettlappene, de subber overalt, iallefall de originale.. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Maks 5 linjer i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 hvorfor ikke få noe slik som lastebiler har? sånn frynser.. høres ca. like pent ut som rally-skvettlapper. :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 og da i tillegg klistre på noen neon lys som går på batteri på skvettlappene :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Rallystuk kan da være tøft nok det. Men det holder ikke å bare slenge på skvettlapper isåfall. Edit: Viser det litt dårlig, men de blir en del av helhetsinntrykket. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 haha.. for en voldtatt golf Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Desember 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Hvis noen har tilgant til Treffpunkt, blad nr 2. så er det bilde av en slik en jazzblå golf med røde skvettlapper. Synes det var litt tøft jeg da men.. Men helt klart ikke med store sommerhjul blah Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 haha, den golfen har skiltet på panseret! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mas Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 *lættis* er fullt og helt enig med Stingah. det er noe av det styggeste man kan sette på en golf jo!!! Siter - 1994 Mazda RX-7 R2 Twin Turbo (under construction) - 2000 Golf GTI Exclusive (full R32) *Solgt* Pratmakere har vi nok av... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg