Stingah Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Takk Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Jeg skjønner hvorfor BF har gått nedover i det siste, for her var det mye hjernedøde poster. Har du ikke noe smart å si, så vær så snill å hold kjeft. Stingah: Golf`en er rallyrigget, og ser derfor ut som den gjør. De fleste synes rallybiler ser tøffe ut. Noen gjør ikke det. Bilen er ikke utsatt for voldtekt. Limit3d: Les første avsnitt i denne posten, evt. surf videre på mopedportalen.no Mas: Folk har forskjellig smak. Noen synes det er fint, andre synes det er stygt. Jeg synes ikke det er spesiellt pent, men det kan passe inn i noen tilfeller. Vennligst koble inn hjernen før dere poster noe mer i denne tråden. Drittprat kan alle klare. Å skrive konstruktivt klarer ikke alle. Edit: trykkfeil. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Jeg skjønner hvorfor BF har gått nedover i det siste, for her var det mye hjernedøde poster. Har du ikke noe smart å si, så vær så snill å hold kjeft. Stingah: Golf`en er rallyrigget, og ser derfor ut som den gjør. De fleste synes rallybiler ser tøffe ut. Noen gjør ikke det. Bilen er ikke utsatt for voldtekt. Limit3d: Les første avsnitt i denne posten, evt. surf videre på mopedportalen.no Mas: Folk har forskjellig smak. Noen synes det er fint, andre synes det er stygt. Jeg ikke det er spesiellt pent, men det kan passe inn i noen tilfeller. Vennligst koble inn hjernen før dere poster noe mer i denne tråden. Drittprat kan alle klare. Å skrive konstruktivt klarer ikke alle. :wave Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 ww.gundersenmotorsport.com selger Sparco skvettlapper for 192,- paret... skal kjøpe til Suzukien, men der trenger jeg det. Tror ikke det vil se bra ut på Golf i mine øyne, men du gjør som du vil :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Jeg skjønner hvorfor BF har gått nedover i det siste, for her var det mye hjernedøde poster. Har du ikke noe smart å si, så vær så snill å hold kjeft. Stingah: Golf`en er rallyrigget, og ser derfor ut som den gjør. De fleste synes rallybiler ser tøffe ut. Noen gjør ikke det. Bilen er ikke utsatt for voldtekt. Limit3d: Les første avsnitt i denne posten, evt. surf videre på mopedportalen.no Mas: Folk har forskjellig smak. Noen synes det er fint, andre synes det er stygt. Jeg synes ikke det er spesiellt pent, men det kan passe inn i noen tilfeller. Vennligst koble inn hjernen før dere poster noe mer i denne tråden. Drittprat kan alle klare. Å skrive konstruktivt klarer ikke alle. Edit: trykkfeil. Nei jøss, var den rally-rigget? Jeg som bare trodde noen hadde vært uheldig med en malingsbøtte. ..tosk. Hadde bare aldri sett en slik før, og poengterte at jeg syntes det så rart ut. Etter MIN mening så er det ikke noe i veien for å poste meningene sine her, så fremt det ikke går på person. Koble hjernen osv, er lite konstruktivt og ikke minst barnslig. Og det går på person. asshole Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Slapp av da... Jeg synes forresten rally-Golf'en var tøff... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Koble hjernen osv, er lite konstruktivt og ikke minst barnslig. Og det går på person. asshole Var bare ment som et tips. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Jeg skjønner hvorfor BF har gått nedover i det siste, for her var det mye hjernedøde poster. Har du ikke noe smart å si, så vær så snill å hold kjeft. Stingah: Golf`en er rallyrigget, og ser derfor ut som den gjør. De fleste synes rallybiler ser tøffe ut. Noen gjør ikke det. Bilen er ikke utsatt for voldtekt. Limit3d: Les første avsnitt i denne posten, evt. surf videre på mopedportalen.no Mas: Folk har forskjellig smak. Noen synes det er fint, andre synes det er stygt. Jeg synes ikke det er spesiellt pent, men det kan passe inn i noen tilfeller. Vennligst koble inn hjernen før dere poster noe mer i denne tråden. Drittprat kan alle klare. Å skrive konstruktivt klarer ikke alle. Edit: trykkfeil. ke mener du med mopedportalen? neonlysa? var fordi det ser så idiotisk dumt ut, for å si det klart: JEG FJERTER IKKE RUNDT PÅ ENJÆVLA MOPED, jeg sitter rundt på en buss :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 ke mener du med mopedportalen? neonlysa? var fordi det ser så idiotisk dumt ut, for å si det klart: JEG FJERTER IKKE RUNDT PÅ ENJÆVLA MOPED, jeg sitter rundt på en buss :D Du satte deg nok i stor respekt hos han nå.. Hihi.. MEN FEEEEERDIG... TILBAKE TIL TOPIC !! ------------------------------------------------------------------------------- Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 du sier noe chris. men tror han har fått svar :) sikker på at de ikke har på autospar.no ? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjelli Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 er du gal i hodet ditt? er jo helt latterlig stygt! første jeg gjorde på min golf var å ta av dem.. skal ikke få deg noen tak-grinder og tusenmetringer i samme slengen? ;) Det er greit med skvett lapper fremme.. for da slipper man jo å få mye stein sprut på sidene... ;) Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 jeg har skrudd av mine.. første jeg gjorde når jeg fikk bilen. og jeg kan love deg, ikke en eneste steinsprang så langt. til tross for mye kjøring på grusvei Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 jeg har skrudd av mine.. første jeg gjorde når jeg fikk bilen. og jeg kan love deg, ikke en eneste steinsprang så langt. til tross for mye kjøring på grusvei Hehe.. Vent til snøen har gått du og all grusen og steinene som har blitt strødd på veiene kommer frem.. Hihi.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Desember 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Hehe.. :) Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjelli Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Du vil fort se etter vinteren ja at skrettlapper er grusome å se til men sinnsykt greie å ha :) Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg