Gå til innhold

Mer hester i min litt slitne bil

Ranger emnet

CrazyDuck

Anbefalte innlegg

Er det noen mulighet for å få litt mer power i min 85mod Audi 80 1,8 på 90HK uten å koste på alt for mye. Så på et turbo kit hos GIK Turboservice og det kosta 40 000,- !!!

For øyeblikket har jeg et 2" effektanlegg, men kan ikke si at det hjelper så mye.

Alle forslag mottas med takk....:)

[ ] 98' Audi A4 1,6 - "Racing green"

[x] 85' Audi 80/90 styling, RS-blå gule Koni, Simons 2,5" komplett effektanlegg++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke 2l. Det er en standard 1,8 med forgasser og uten katalysator. Men muligheten for å sette inn en gti motor høres jo rimelig ut. Hvor mye må man ut med for å få en slik motor og hvor vanskelig er det å sette den inn?

[ ] 98' Audi A4 1,6 - "Racing green"

[x] 85' Audi 80/90 styling, RS-blå gule Koni, Simons 2,5" komplett effektanlegg++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by [kj]

dytt nedi en g60.. men bytt gladeren m turbo... tror faktisk at de fleste gamle vag motorene går rett nedi.. omtrent... mye som er VELDIG likt!!

Audi har andre innsug fordi de er langsstilt, mens VW er tverrstilt

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

motorbytte er tingen.. eller bilbytte er jo like greit da... finn noe kjappere til sammen prisen.

å trimme en sliten gammel 90-hester blir bare å pælme penger til endene.. K&N filter gir 9 hester på en moderne turboladet 200-hesters 2-liters motor.. sansynligvis en bil med 4 ganger høyere luftbehov en den kjerra her.. (lest i test). Kan aldri vente at luftfilter + eksos vil gi noe annet enn en falsk følelse av at det går fortere (lyd er halve fartsfølelsen ofte).

Hostmaster http://www.200sx-ogn.org

-----

Lenke til kommentar
Del på andre sider