Viking067 Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Er vel en 454 fra Chevrolet som står i nå. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 har sett den på hunderfossen mange ganger, å stått sia av den når den går. er grom lyd det:) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Jan Erik Larssen er jo en av veldig få i verden som har kjørt den bilen. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baksietrølle Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Er 12 stk som har kjørt den tror jeg. Motoren kommer fra en pansjonert amerikansk ambulanse og har 12 sylindere som yter 500hk+ Rusa motoren inne i garasjen for 2 år siden, og det resulterte i at garasjen sprakk :P (glass) Siter pajero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 kan sverge på at motor ble byttet, så det i en film om en legende i f 1..ganske sikker, børde vel vøre lett å finne ut av..bilde av jan erik http://www.nrk.no/programmer/tv/autofil/2200162.html Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jiggah Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 råeste bilen i hele verden detta Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulars Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Nikki Lauda som ordnet motor og det er en V8'er fra Chevrolet som sitter i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Jeg tror nok det er fler enn 12 som har kjørt den bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Dett er vel verdens råeste bil bygge :pray flere som ser at den mangler speil (som forøvrig er påbudt) Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Dett er vel verdens råeste bil bygge :pray flere som ser at den mangler speil (som forøvrig er påbudt) Den fikk faktisk en anmerking hos BT.Og det var på sikkerhetsbeltene, de var av bukseseler og det var jo ikke lovligt! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 ingen i verden som kommer til å matche det bygget der noen gang uansett! Men er det noen som veit hvem som har bygget den. Er det Ivo og gjengen eller er det en ekte reodor som har en finger med i spillet her? Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GreenMile Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 På hjemmesida står det at det er en V12er på 800 hk og en jetmotor på 1200... er dette tull?? Alle andre her sier helt andre ting... Er det V8 eller V12 i bilen?? Siter There's no replacement for displacement Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
the undertaker Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Leste i ett Blad at det satt en 500 cid v8 i fra cadillac i den jeg egentlig.. Siter 1959 chevrolet elcamino 1967 pontiac catalina hgw 1969 cadillac deville conv 1970 cadillac deville 4dht 1971 chevrolet impala 1974 chevrolet malibu 1994 chevrolet caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Det jeg har hørt er det de fleste sier her at det er en Big Block V8'er som står i, og den var det Nikki Lauda som skaffet. Er det ingen som har det klippet fra da den var med på Autofil da? Der sier vel Jan Erik hvilken motor det er. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aadne Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 På hjemmesida står det at det er en V12er på 800 hk og en jetmotor på 1200... er dette tull?? Alle andre her sier helt andre ting...Er det V8 eller V12 i bilen?? For å sitere Remo Caprino fra Autofil-innslaget : Foran er det en 7-liters "2,54 høykomprimert" (hva nå enn det betyr) 8-sylindret motor som de (som allerede er kommentert her) i sin tid fikk av Nikki Lauda. Bak sitter det en turbinmotor, men den er ikke lenger i bruk da den blir for kraftig. Dessuten ga den et støynivå som PK-kontrollen ikke aksepterer. :) Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo & 2010 Ifor Williams CT177 2013 Volkswagen Caravelle 180BiTDI 4Motion DSG 2008 Toyota Land Cruiser 200 V8 Arctic Trucks AT35 (deleier) 1998 Yamaha R1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg