Gå til innhold

mitt volvo740 prosjekt!

Ranger emnet

v240tic85

Anbefalte innlegg

skrive litt om min 740 turbo!

det er en 1984 modell gle som jeg har satt i en b21et motor i!

motoren er helt orginal med litt påjustert trykk!

ellers så er det en grei bil med orginal sperre og alt elektrisk!

sota ruter helt fram og r-sport trekk!

anlegg: 2*12" rockford p2

sony 1100w forsterker

lightning audio kondensator

jbl 6*9" i hatthylle

og noe jalla i dører!

panasonic cd/mp3 spiller!

bilen skalsnart bygges om til en 1986 modell grunnet mye rust under bilen!

har fått tak i et rustfritt karroseri så jeg skal fløtte over alt!

dette er fra uka etter at jeg tok over bilen!

SANY0068.jpg[/img]

Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt,

volvo 240 tic prosjekt,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen bak er en opel kapitan 56 modell! litt finere den ja! men så går den mye dåligere å da! og foresten viss det er noen som vet om noen 740er som er til salgs får vrakpant eller noe i nerheten av trønderlag så si gjærne fra! trenger en sårt pga at han jeg skulle kjøpe karosseri av skulle plutseli ha mere enn va vi ble enige om! jeg betaler ikke 5000 får en bil uten dører, panser, bagasjelokk og motor å gir! funker bra di lyktene i frontleppa ja! 149 kr på biltema!

volvo 240 tic prosjekt,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det et lite hint av "thorshov" spoiler jeg ser dær? isåfall så er den vell tatt vekk håper jeg....

ser ut som et morsomt prosjekt det dær, men jeg har hørt at den bilen dær så litt hærjet ut inni? stemmer d?

uansett så får du ha lykke til, å gratulere med gromførti!

VW GOLF 1.8 gl 1989

(x)volvo 244dl 1979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det et lite hint av "thorshov" spoiler jeg ser dær? isåfall så er den vell tatt vekk håper jeg....

ser ut som et morsomt prosjekt det dær, men jeg har hørt at den bilen dær så litt hærjet ut inni? stemmer d?

uansett så får du ha lykke til, å gratulere med gromførti!

grønn inni ihvertfall :popcorn veit kansje tå komplett svart inntereør hvis du e innteresert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den er ikke akkurat hærja men spygrønn farge e d jo! å jeg må vell ha en ny luketil hanskerommet! skulle hatt alt svart ja! men sånt koster litt! men har jo wannebe r-sport trekk da så jeg slipper den grønne fargen på setene! ellers er jo bilen grei nok den fåruten rusta da! ser jo ikke slik ut som på bilde nå da! litt bedre nå! og ja! vingen er tatt bort! men vurderer å sette på igjen! er foresten ikke thorshow vinge! denne er litt høyerre og litt mere justeringer så den ikker ser så jævli ut! er ikke så gæli egentli shø! men den presset ned får mye så jeg fikk ikke til å skrense! ble stor forskjel når den ble borte!

volvo 240 tic prosjekt,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå var jeg veldi heldi! får kjøpt et helt strøkent og rustfritt karosseri får 1000 kroner! med orginal takluke å greier! d e et 1986 modell karosseri som jeg skal fløtte over alt fra min 1984 modell! men først skal det bli lakkert og tektylert! håper på og få kommet igang snart!

volvo 240 tic prosjekt,

Lenke til kommentar
Del på andre sider