dankis Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Hei. Hadde denne uken service på corolla'n min. Og da fikk jeg vite at H. Hjullager og Lenkearm er def. Hjullager vet jeg hva er, men Lenkearm er det værre med.. Er det det som blir kalt Stab. Stag ledd? Isåfall er det ikke dyre saken. Tenkte jeg skulle spørre så jeg ikke kjøpte feil. Er det forresten forskjell på front å bak? For det står bare Stab... vs/hs på mekonomen. Sånn her står det: Kont/Rep.bremser bak Defekt H.Hjullager og Lenkearm men de har ikke fikset det, for da hadde de vel ikke skrevet med den beskjeden. Beklager alt rotet, men håper dere forstår. Hilsen "en som lurer" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Heisann du... Den øverste rundingen er ytre lenkearm (stabilisator) Så visst du ser noe ala den på bilen din, så er du på riktig spor :) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hart Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Stab.stag ledd er lenkearm ja... :) Samme for høyre og venstre om de oppgir det som vs/hs. Skikkelig herk å løsne om det er rustet fast. Siter Døll signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Skikkelig herk å løsne om det er rustet fast. Hva har man ikke Vinkelsliper til Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Det er bikkjebeinet Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hart Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Hva har man ikke Vinkelsliper til :D Hadde ikke det da jeg skulle ta av mine... brukte baufil :tannløs Siter Døll signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dankis Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Hei. Tusen Takk for alle svarene. Da stikker jeg innom mekonomen i morgen og handler meg hjulllager og stab.stag ledd. For etter det jeg skjønte så er det samme. Men om det er foran eller bak, får jeg ringe dit jeg hadde den på service. Så jeg f.eks ikke skifter foran på høyre side, når det var bak på høyre side de var def. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg