Gå til innhold

Haste Hjelp!! Motor Vil Ikke!!!

Ranger emnet

B230ft

Anbefalte innlegg

hei alle sammen, i går når jeg kjørte, merket eg at noe ikke var helt som det skulle, under pådrag hang den litt igjen tl tider, men kom seg hver gang..å idag når jeg rullet ut av garasjen, var den helt fin, men plutselig kom symptonen tlbake, og etter ca 15min ble det GALE, til slutt stoppet den.

har fått tauet den hjem i garasjen igken nå, begynner med å se om jeg får feilkoder, etter det kommer jeg tilbake og ser om noen har kommet med tips og råd til meg..håper på det..

har en mistanke om at det er pluggene, men faderen trodde ikke det i og med at den tok kvell så raskt, og ikke var skikkelig i ulaget en god stund før det var slutt..

om noen kommer med noe som de er veldig sikre på, om har lyst å gjøre n stakkar MEGET glad, nåes jeg på 47011310, og alt tas imot med stor takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

får gnist på alt alle plugger.. en av de som er med meg mente at det tyder på at jeg ikke har gasolina..men 34mil på helt full tank, mener jeg er litt merkelig, ettersom jeg ikke har sett noe til noe lekasje.. men sendte for sikkerhets skyld en opp med 2 10literskanner, så om jeg får gang på den etter det forsvinner nok jeg herfra en stund i skam!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som et bensinproblem ja.

hehe, ikke for å være stygg, men har du sjekket at det ER bensin på tanken? Turbo, snø og sladding ække bra for bensinforbruket ;) Der har jeg driti meg ut før :bump

Men, pumpa skal egentlig ikke starte før startmotoren slår inn... så uansett må du høre om pumpa faktisk går MENS du eventuelt drar på starteren. Går den ikke, så har du jo svaret ditt. Går den, men stanser etter en stund, så kan det være litt av hvert. Jeg ville uansett sjekket kontaktene til pumpa, trippelt-sjekka at Relèt ikke "slipper".... og funnet en måte å teste Fødepumpa i tanken.

Lykke til!

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Radial : feil, bensin pumpa skal starte på nøkkel possisjon 2 av 3,

og motoren er en FS ikke FT ;)

Men B230FT, legg deg under bilen bak ved tanken, dra fingeren under lokket på tanken( der hvor alle kablene kommer ut og inn )

lukter det bensin? da lekker det )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Radial : feil, bensin pumpa skal starte på nøkkel possisjon 2 av 3,

og motoren er en FS ikke FT ;)

Min starter ikke før starteren går rundt hvertfal... :) det har jeg sjekka ;)

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider