Gå til innhold

Haste Hjelp!! Motor Vil Ikke!!!

Ranger emnet

B230ft

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

menmen, nå skal ihvertfall jeg til byen fort som faen! har et par timer med ragging å ta igjen nå!

takk for god hjelp karer! faren min lo så tårene trilla når jeg fortalte om at du plutselig ringte elaoken:D hehe han mente at "dere volvo gutta" virker som en jævlig god gjeng! og det stemmer vel rimelig godt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pumpa starter hvertfal ikke før hakk 4 , samtidig med starteren :) Ganske logisk i grunn, for det er bedre at oljetrykket kommer litt før bensintrykk&tenning ihht kaldstart-slitasje :)

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oioioioi nå bærer det rett i skammekroken med meg!!! faen det skal ikke være mulig! men for å vise dere hva jeg gikk ut ifra med bensinen, så legger jeg med et bilde av tripptelleren!

1.7 liter på mila!! yodude håper dere kan glemme det hele!!

IMG_1013.jpg

Hehe, du er ikke den første B230FT ;) Been there, done it! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.8 er da ikke ille:P slå 3 liter på mila:D Merca mi greide det med FIN kjøring. Ingen visste hvorfor.. Men den stinka bensin og bensinslangene var av størrelse brannslange. Huff... Sjekka faktisk bensinprisen nå og den var på rundt 8 kr!! fantastisk:D

07 Nissan Pathfinder 2.5 LE AT IT-pack

65 Volvo Valp Feltvogn (laplander) B18

x 86 Volvo 765GLE, x Mercedes 280SE x91 Mercedes 300 SL Cab x Volvo 745GLE

Selger: B28E kam (ny)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bensin pumpa mi starter heller ikke før jeg drar startern! den kommer på når startern bynner å gå og går i 1-2 sekunder etter jeg slipper nøkkel ut av starter stilling! jeg hadde et bensin forbruk på 2,8 liter mila jeg da! kjørte 25mil på full tank jeg! bra jeg fikk justert det ned! ligger vell på 1,5 på normal kjøring nå! men det er jo en b21et da!

Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt,

volvo 240 tic prosjekt,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm forstår faen ikke hva so er skjedd! i hele dag(evt. kveld/natt) har jeg kjørt SVIN, rett og slett GRAPS, fylte rett før jeg kom hjem nå og da fikk jeg på 28liter på 24 mil,(ja har kjørt opp en full tank før det;) hehe) menmen, går som ei klokke nå..

dette styrker vel det jeg sier om volvo; så lenge den får bensin, så går den;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo fullt klar over at volvo motorer drækker suppe, men i og med at jeg har F med LH 2.4 sprut, trodde jeg ikke den var SÅ tørst, og har heller aldri fått så mye suppe igjennom den! heller ikke etter som jeg sa! merkelig det der..

dere andre med lik motor som meg, hvor mye ligger dere på mila med litt hard kjøring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo fullt klar over at volvo motorer drækker suppe, men i og med at jeg har F med LH 2.4 sprut, trodde jeg ikke den var SÅ tørst, og har heller aldri fått så mye suppe igjennom den! heller ikke etter som jeg sa! merkelig det der..

dere andre med lik motor som meg, hvor mye ligger dere på mila med litt hard kjøring?

ved GRISEKJØRING på en hel tank, så bruker jeg 1.44 på mila med min F-motor. Du som har F(S?) burde vel ikke bruke stort mer.

Men, i disse kalkulasjonene dine, så har du tatt rede for Full tank... så, håper du HADDE full tank :) Ellers er jo regnestykket ditt logisk..hvis det ikke var full tank ;)

Men, alikevel; Volvo bruker suppe...! Det er det ingen tvil om :) Men så kjøper man ikke Volvo pgs økonomi heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider