Gå til innhold

Mistet lappen!

Ranger emnet

G60 Racing

Anbefalte innlegg

Jeg skled av veien i 20km/t nå nettopp, da jeg hadde ringt folk som skule dra meg opp kom politiet, uforsvalig kjøring sa han og tok lappen! Snufs... helpme

Jeg godtok ikke at jeg mistet lappen eller at jeg hadde kjørt uforsvarlig så vi får se hvordan det går!

Kjedelig ass!

99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir.

89 Corrado 16vt projekt!

(x) 02 Caddy TDI små mods.

Turbo is life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

1. Du skal tilpasse farten etter forholdene

2. Du skal ha kjøretøy med utstyr egnet for forholdene.

Det er opp til politiet som ankommer til stedet som har med å avgjøre hvorvidt du har gjort noe straffbart. Og hvis han tok lappen din fordi du skled av veien i 20 KM/t pga du skrensa og herja så har han jo god grunn :-)

Men derimot, har du fått klager, har det jo bare fyrt godt oppunder.

Er noen ting i veitrafikkloven som tilsier at du skal miste lappen.

Velkommen til Bilforumet - der alle vet best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Du skal tilpasse farten etter forholdene

2. Du skal ha kjøretøy med utstyr egnet for forholdene.

Det er opp til politiet som ankommer til stedet som har med å avgjøre hvorvidt du har gjort noe straffbart. Og hvis han tok lappen din fordi du skled av veien i 20 KM/t pga du skrensa og herja så har han jo god grunn :-)

Men derimot, har du fått klager, har det jo bare fyrt godt oppunder.

Er noen ting i veitrafikkloven som tilsier at du skal miste lappen.

Politiet så ikke at jeg kjørte ut, ja jeg feilbedømte underlaget men jeg herjet ikke og hadde ikke fått klager! har snakket med de nå etterpå og de har heller ikke bevis for at jeg har kjørt fort eller lekt meg(noe jeg ikke har)

Får se hva som skjer nå da, går vel sikkert de tre ukene i allefall...

89 Corrado 16vt projekt!

Turbo is life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig. Håper det går bra da.

Bilens tilstand?

Silen silstand er lik som før! ikke noen merker eller noe, prøvde ikke og komme opp en gang for jeg ringte etter kammerat til og trekke opp og politiet kom...

89 Corrado 16vt projekt!

Turbo is life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ikke sant, de køddene har så lite å gjøre. Så kommer de til en som har kjørt ut med en "sportsbil" så tenker de at han trenger en lærepenge. Politiet gjør nesten mer ugang en de er til hjelp. Fokuserer bare på små kriminalitet. Idioter hele gjengen. Bare mas og mas på de så skal du se du får lappen din tilbake snart.

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ikke sant, de køddene har så lite å gjøre. Så kommer de til en som har kjørt ut med en "sportsbil" så tenker de at han trenger en lærepenge. Politiet gjør nesten mer ugang en de er til hjelp. Fokuserer bare på små kriminalitet. Idioter hele gjengen. Bare mas og mas på de så skal du se du får lappen din tilbake snart.

Hvis jeg ikke får tilbake lappen etter 3 uker som er max siden jeg ikke godtok forenklet forelegg og ikke godtok at de tok førerkortet så er det rett inn med advokat! Fattern har allerede satt advokat på saken!

89 Corrado 16vt projekt!

Turbo is life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg ikke får tilbake lappen etter 3 uker som er max siden jeg ikke godtok forenklet forelegg og ikke godtok at de tok førerkortet så er det rett inn med advokat! Fattern har allerede satt advokat på saken!

Det er bra, advokater er viktig, Jeg halverte fengsels straffen min pga advokat.

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla! er det deg Magnus?? hehe..

Kjipern da:)

- Vw bora 1.9tdi 4motion

X 1991 Audi S4 2.2t

X 2000 Passat

X 1993 Audi S4

X 1995 Audi 80 2.8e Quattro X 1985 Audi Coupe Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de kan ikke gjøre noe mer en å holde den i 3 uker, så dagen etter 3 uker går du ned og krever lappen,, så sant ingen har dett dette.. kompisene mine har mistet på sånne grunnlag.. jævla snut... så går nok greit,men kjedelig da( merkelig og hva jeg sleppe unna med når jeg kjører veteran, snuten bryr seg ikke,fint for meg men)

Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de kan ikke gjøre noe mer en å holde den i 3 uker, så dagen etter 3 uker går du ned og krever lappen,, så sant ingen har dett dette.. kompisene mine har mistet på sånne grunnlag.. jævla snut... så går nok greit,men kjedelig da( merkelig og hva jeg sleppe unna med når jeg kjører veteran, snuten bryr seg ikke,fint for meg men)

Tar dem ikke folk for uforsvarlig kjøring vis man har veteran?

- Vw bora 1.9tdi 4motion

X 1991 Audi S4 2.2t

X 2000 Passat

X 1993 Audi S4

X 1995 Audi 80 2.8e Quattro X 1985 Audi Coupe Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider