Gå til innhold

Mistet lappen!

Ranger emnet

G60 Racing

Anbefalte innlegg

Tar dem ikke folk for uforsvarlig kjøring vis man har veteran?

Har sikkert litt med bilen og kjøre også, alle kan bli tatt men er noen biler som er typiske ungdomsbiler, Corrado f.eks.

Slipper nok unna etter 3 uker men jevlig unødvendig! alle som kjører ut skal da ikke miste lappen! da må de enten ha sett noe eller at de har vert anmeldt for styg kjøring! jeg var ingen av delene men fremdeles tok de den!

De prøver nok og bruke meg som eksempel sånn at resten av kammeratene skal slutte og leke eller hva de tenker på! men jeg går rett inn med advokat for jeg skal ikke bli straffet og brukt som noe eksempel!

99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir.

89 Corrado 16vt projekt!

(x) 02 Caddy TDI små mods.

Turbo is life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har sikkert litt med bilen og kjøre også, alle kan bli tatt men er noen biler som er typiske ungdomsbiler, Corrado f.eks.

Slipper nok unna etter 3 uker men jevlig unødvendig! alle som kjører ut skal da ikke miste lappen! da må de enten ha sett noe eller at de har vert anmeldt for styg kjøring! jeg var ingen av delene men fremdeles tok de den!

De prøver nok og bruke meg som eksempel sånn at resten av kammeratene skal slutte og leke eller hva de tenker på! men jeg går rett inn med advokat for jeg skal ikke bli straffet og brukt som noe eksempel!

Jeg ble jo stoppet her for litt siden å da tok de å ransaket HELE bilen det har de ikke lov til! De fant smertestillende å de har annmeldt for å ha STOR dose med DOP i bilen! Det første jeg gjorde var å kjøre HARDT på med Advokat å hele pakka! De dreit seg ut å ga tilbake alt pluss beklagelse! Nå har jeg annmeldt dem for krenkelse så nå skal jeg CASH yodude

Bare ta dem Hard med ENGANG! Så kommer dem ingen vei!

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe som irriterer meg noe jævelig er at, som du sier G60 Racing, de hadde aldri tatt fra lappen til en voksen person, eller en pensjonist som hadde kjørt ut med en gubbe bil. Ennå pensjonister er det farligste som finnes på veien.

Pensjonister er jo tilogmed farlige bare de skal krysse veien til fots!!

Jeg ble fulgt etter hele veien til jobb i dag og så kom de inn på jobben min å krevde at kjerringa mi (som kjørte) skulle blåse og greier. Forbanna svin.

Jeg har absolutt null respekt for politiet, og det er synd når de selv skaper et dårlig bilde av seg selv.

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har alt for lite å gjøre!

Ble stoppet på byen i alkorus når en kompis av meg tok en blomsterpotte med seg å gikk. De skyldet på meg å kalte meg en drittunge siden jeg ikke bedde kompisen min la være. Jeg sa de ikke hadde grunnlag til å kalle meg det og de spurte også frekt om jeg hadde gått Jusskole.. Jeg blir provosert av sånt, og diskuterte derfor videre. De ble sint når jeg spurte så mye, var ikke frekk. Så truet de til slutt med rullebladet.

Jeg hadde drukket 3 pils, så var litt beruset.

Det her du G60racing har opplevd er demostrasjon av maktbruk. De gjor dette for å fremmheve sin "maktposisjon" for deg og andre. Eller kanskje de bare var grønn? Maybe both..

- '00 Audi A6 2.7tt

- '96 Nissan 200SX S14

x '92 Nissan 200SX S13

x '94 VW Corrado "Aquablau" 2.0 8V

x '95 Volvo 460

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett ord "politiaspiranter" - måtte de brenne i de varmeste ovner i det innerste helve.. i all evighet. Devil

MEN det finnes noen ålreite, det er bare synd de tilhører sjeldenheten. Har til og med opplevd at de stopper innom en kebabsjappe og spanderer kebab på vei til glattcelle. Det er ikke dårlig

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett ord "politiaspiranter" - måtte de brenne i de varmeste ovner i det innerste helve.. i all evighet. Devil

MEN det finnes noen ålreite, det er bare synd de tilhører sjeldenheten. Har til og med opplevd at de stopper innom en kebabsjappe og spanderer kebab på vei til glattcelle. Det er ikke dårlig

Hadde ikke gjort noe for meg om de hadde vert litt mer sånn ja! Kunne prøvd og hjelpe i steden, jeg måtte til og med spørre om de kunne hjelpe med og få den opp og da fikk jeg til svar at de kunne jo ringe etter bergingsbil for de hadde ikke tid til og drive med sånt! mens jeg snakket med den ene av de to stod den andre ute og skjelte ut kammeratene som hadde kommet for og hjelpe meg og få bilen opp igjen! unødvendig ass!

89 Corrado 16vt projekt!

Turbo is life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg ikke får tilbake lappen etter 3 uker som er max siden jeg ikke godtok forenklet forelegg og ikke godtok at de tok førerkortet så er det rett inn med advokat! Fattern har allerede satt advokat på saken!

kjipt å miste lappen ja. iallefall slik. hvis du tenkte på den 3ukers regelen så opphørte den for mellom 5-6år siden. har litt erfaring der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå på ditt.

Uten bevis kan de ikke ta deg, så du må få den igjen uansett.

Husk og annmeld de for krenkelse så fort du har fått lappen igjen.

Da kan det bli noen kroner i lomma.

Fikk 50 lapper i erstatning selv etter at bilen min fikk registreringsnekt i 6mnd uten grunnlag.

Ikke noen dum ide! :D

Hvis det ender med noe sånt skal hver krone gå til mods på bilen så da skal dere få mye og følge med på når jeg åpner min "Prosjekt" tråd!!! :D

89 Corrado 16vt projekt!

Turbo is life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjipt å miste lappen ja. iallefall slik. hvis du tenkte på den 3ukers regelen så opphørte den for mellom 5-6år siden. har litt erfaring der...

De må i allefall legge frem sine bevis for en domer innen 3 uker og han må vere enig i at de har en sak før de kan beholde lappen min lengre en 3 uker!

Det sa til og med politimannen da jeg var nede på politi stasjonen og fikk jekket han ned i går kvell!

89 Corrado 16vt projekt!

Turbo is life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo ikke det jeg mener, men sluppet unna to ganger i fart og bourning,hvor de ikke har stoppet meg, da du har cosworth, gjerne mister lappen på stedet,men nok hatt hellet på min side!! yodude

Jupp! det har du nok, men det hadde ikke jeg!

89 Corrado 16vt projekt!

Turbo is life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har det, jeg fikk 6500 fuckings kroner i bot i sommer! Er ikke typen som kjører fort heller, sinnsykt irriterende at de som faktisk kjører gris aldri blir tatt! Politibetjenten som tok meg var strålende fornøyd med at han fekk dratt inn corradoen. Han ringte å styrte med å få fram historikken til bilen, hadde lyst å gi meg bøter i fleng.... synn det onkel police, Corradoen er noenlunde sprek orginalt! Han avsluttet setningen med at "Desse pengene kunne du brukt på en sydentur"..... ARRGGh *river meg i håret*

Kinoen jeg skulle gå på, kunne dra til he***te... :aug: HEHE :crazysant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har det, jeg fikk 6500 fuckings kroner i bot i sommer! Er ikke typen som kjører fort heller, sinnsykt irriterende at de som faktisk kjører gris aldri blir tatt! Politibetjenten som tok meg var strålende fornøyd med at han fekk dratt inn corradoen. Han ringte å styrte med å få fram historikken til bilen, hadde lyst å gi meg bøter i fleng.... synn det onkel police, Corradoen er noenlunde sprek orginalt! Han avsluttet setningen med at "Desse pengene kunne du brukt på en sydentur"..... ARRGGh *river meg i håret*

Kinoen jeg skulle gå på, kunne dra til he***te... :aug: HEHE :crazysant

Tror de er ute etter corrado jeg ass! :aug:

Har hatt lappen siden 10 oktober og blitt stoppen 6 ganger med den hvor jeg mistet lappen, stoppet med spredere 2 ganger å den i går hvor de tok lappen resten er bare "rutine kontroll". Tullinger ass! Får rykninger i høyrefoten her jeg sitter... :D

89 Corrado 16vt projekt!

Turbo is life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider