Gå til innhold

Et crash som mange har sett, men ikke del 2

Ranger emnet

Figgi

Anbefalte innlegg

jeg har og Firefox, spiller fint av videoen jeg:D

vet ikke hva som er feil med din verson av firefox :crazysant

er ikke noe med bare han sin, har det samme problemet på alle filmer omtrent som jeg skal se med firefox. kommer "can not create DirectShow Player"

Noen som har en løsning på det eller?

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det var SYKT at de lot ham ligge der mens de enda røk og smeltet plastikk av hjelmen hans. stakkars mann..

han hadde klart aneglsmili vakt under den ulykken.

satt bare å tenkte litt tilbake på førstehjelp kursa eg har vert på og div plakater om brannskader.

viss plasten i hjelmen smelta seg fast i huden og dei hadde tatt av hjelmen så ville vel huden fulgt med og han hadde vel fått store infeksjoner og hadde vel blit bror til lasse gustavson.

ville heller ha prøvd å kjølt ned hjelmen istaden for. men det e min teori og eg er ikkje lege. rett meg viss eg tar feil.

men han hadde nokk englevakt ja

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kansje dette kan hjelpe ut dere som har Firefox og ikke spillt av filmene.

har ikke prøvd det, så jeg vet ikke om det funker

http://www.download.com/MoviePlay/3000-2139_4-10135978.html?tag=lst-0-1

nei, for problemet er att vis jeg går inn i siden og laster ned filen til pcen, så kan jeg spille det av... så er nok noe til firefoxen:(

Sorry for OT folkens..

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, for problemet er att vis jeg går inn i siden og laster ned filen til pcen, så kan jeg spille det av... så er nok noe til firefoxen:(

Sorry for OT folkens..

I min Firefox står det bare "Done" men filmen starter ikke der den burde. Jeg tar linken til en vanlig vindu og legger inn der og trykker på enter, da åpnes IE og den fungerer der.

Beklager hvis jeg ikke skjønte problemet, men jeg bruker generelt IE til sider som ikke fungerer med Firefox.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får ikke til film 1 så veit ikke åssen det smalt, men bilen var da ikke helt strøken av den grunn.. godt det er noen som "passer" på oss vettu..

cred og 1000 klapp for at han vant sin rettsak og lever enda

Mitt Prosjekt:

- Mercedes 190e w201 90"

"You should never underestimate the predictability of stupidity!"

Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo'a det var det sikkert. men skulle han ha vært i sikkerhet for flere explosjoner, burde ikke redningsmannskapet ha fått han inn i en redningsbil da? og videre på sykehus for operasjon? nei jeg skjønner ingenting :crazysant

Vw Golf Highline 01'

(x) Subaru Impreza gt 99'

(x) VW polo 96'

Lenke til kommentar
Del på andre sider