Gå til innhold

Et crash som mange har sett, men ikke del 2

Ranger emnet

Figgi

Anbefalte innlegg

Her ser man hvertfall nytten med brannsikre klær, sko etc.!

Utrolig at han overlevde noe sånt, hvertfall med tanke på hvor lenge han satt i bilen før han ble hentet ut...

Men en annen ting som er sinnsykt, er at på en bilbane, hvor hjelpen er relativt nær (De fleste tilfeller, hvertfall), er det påbut med brannsikkert undertøy.

MEN i rally, derimot, hvor det kan være temmelig langt fra hjelp, er ikke brannsikkert undertøy påbudt.

Men det er kanskje ikke så farlig med de som kjører rally..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Men en annen ting som er sinnsykt, er at på en bilbane, hvor hjelpen er relativt nær (De fleste tilfeller, hvertfall), er det påbut med brannsikkert undertøy.

MEN i rally, derimot, hvor det kan være temmelig langt fra hjelp, er ikke brannsikkert undertøy påbudt.

neida, de som kjører rally havner jo bare i skogen.

de bare rygger ut igjen og kjører videre, om de kjører ned folk elr trær. det er ikke så nøye. et crash tar de ikke så tungt.

Vw Golf Highline 01'

(x) Subaru Impreza gt 99'

(x) VW polo 96'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men jeg vil fremdeles se del 1 !!!! linken funker faen ikke :P

:-S jeg forstår ingenting jeg.....

hvorfor får du ikke linken til å fungere?

vel dette er samme link, se om den funker nå

Link : http://www.break.com/articles/japancrash.html

håper du får den til å fungere:D

Vw Golf Highline 01'

(x) VW polo 96'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke påbudt i rally? Det er nemlig påbudt i bilcross... så jeg ser ikke grunnen til at det ikke skulle vært påbudt i rally?

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det finnes mer enn 50 tråder om dette bare på dette forumet.. jeg har sagt i 2år nå at han overlevde .. men neida .. er ikke får dere får video bevis at dere tror meg ..

(han kjørte forresten Ferrari F430 i en av de nyeste BMI filmene.. han har også nå rykte på seg om Japans svar på jeremy clakrson (han elsker å slakte biler) )

når det gjelder rednings arbeidet .. så sier jeg bare : det er en grunn til at han er mange millionær nå :D

og når det gjelder smellet..

han kjører full fart inn i fronten på en 911 som har besnintanken forran.. krever ikke mye fantasi for å tanke seg hva som skjer når en bil kjørere inn i en bensintank i full fart...

PS: han hadde død om ferrari hadde laget biler med rattet på feil side..

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det finnes mer enn 50 tråder om dette bare på dette forumet.. jeg har sagt i 2år nå at han overlevde .. men neida .. er ikke får dere får video bevis at dere tror meg ..

(han kjørte forresten Ferrari F430 i en av de nyeste BMI filmene.. han har også nå rykte på seg om Japans svar på jeremy clakrson (han elsker å slakte biler) )

du har vært her i 2 år mer enn meg, hvordan kunne jeg vite at denne posten lå her fra før? du er en skikkelig liten luring du, ta deg en til kebab du yodude

Vw Golf Highline 01'

(x) VW polo 96'

Lenke til kommentar
Del på andre sider