maggvaardal Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 HEi tenkte jeg skulle montere en oljetrykksmåler slik jeg får et hint om når CIH'en min går til H! :D Men er jo ikke helt sikker på hvor denne klompen skal skrues inn!! Tipper 100stk her har gjort dette før i en cih, så plis gje meg et hint! klare ikkje leite her, pga har lagt opp ledningsnette så fucka at jeg ikke får hue nedi motorrommet :D Siter Dæ så går ront, går sont! Kadett-C - flerårsprosjekt kadett-C - 77mod selges i deler Ascona C - stygg som få, bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjus Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 strøm fra tenningslås og "jord" fra oljetrykkebryteren kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Kristian Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 eg veit akkurat kor han ligger...... eg skal forklare det seinare ikveld.... når eg kjem heimatt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maggvaardal Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 finn fram :D og vis meg hvor:D Siter Dæ så går ront, går sont! Kadett-C - flerårsprosjekt kadett-C - 77mod selges i deler Ascona C - stygg som få, bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maggvaardal Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 terjus, spmålet er hvor jeg skal plasere oljetrykksføleren, ikke hvordan jeg skal koble den! sette, skru inn osv :D Siter Dæ så går ront, går sont! Kadett-C - flerårsprosjekt kadett-C - 77mod selges i deler Ascona C - stygg som få, bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjus Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 ops.. my bad:P post bilder etterpå da:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Kristian Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 ved sylinder nr 4... under uttaket av kjølevann ved blokka som går til varmeregisteret... Der sitter det sikkert ein føler ifra før med ein tilkopling... det er den til oljetrykkslampa.... denne erstattar du med den nye følaren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maggvaardal Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 jee, thx, kan prøve å poste litt bilder senere når jeg får pressa inn dingsen :D:D thx opelkonge Siter Dæ så går ront, går sont! Kadett-C - flerårsprosjekt kadett-C - 77mod selges i deler Ascona C - stygg som få, bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Kristian Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 jee, thx, kan prøve å poste litt bilder senere når jeg får pressa inn dingsen :D:D thx opelkonge skrus inn vel???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maggvaardal Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 hehe, skal jeg det :o hehe skrus ja :P tenker det holder litt bedre en å presse den inn :D:D har bare noen skadde utrykk av å til :P som å presse på skjerm, presse på alt mulig:D:D Siter Dæ så går ront, går sont! Kadett-C - flerårsprosjekt kadett-C - 77mod selges i deler Ascona C - stygg som få, bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maggvaardal Skrevet Desember 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Yes, nå har jeg skrudd av alt jeg måtte for å få komme til føleren.. som da var halve eksosanlegget!! tetag, måtte ligge under og skru, pga innsuget til motoren blant annet.. fikk ut føleren, så ser jeg, hmm, denne så det ut som om det var helt andre jenger på.. og det var det, den var m14 grov, og min føler er m10 fin... yes, har noen noen forslag til hva faen jeg skal gjøre?! dreie meg en overgang? Siter Dæ så går ront, går sont! Kadett-C - flerårsprosjekt kadett-C - 77mod selges i deler Ascona C - stygg som få, bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Kristian Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 jepp!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maggvaardal Skrevet Desember 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 wee, har fått fatt i en overgang nå... mener den skal passe!! Tester med å legge ut bilde med det samme, siden det var en som ville ha et.. men her er det med originale føleren men bilde ble jæævli stort :S Siter Dæ så går ront, går sont! Kadett-C - flerårsprosjekt kadett-C - 77mod selges i deler Ascona C - stygg som få, bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Kristian Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 wee, har fått fatt i en overgang nå... mener den skal passe!! Tester med å legge ut bilde med det samme, siden det var en som ville ha et.. men her er det med originale føleren men bilde ble jæævli stort :S du fant fram ja!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maggvaardal Skrevet Desember 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 måtte flytte på ca 1 kg ledning :P måtte dra ut litt, å legge det i batterikassa! :P men den var jo ikke sååå vanskelig å gjenkjenne ialelfal :P Siter Dæ så går ront, går sont! Kadett-C - flerårsprosjekt kadett-C - 77mod selges i deler Ascona C - stygg som få, bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg