Fjerningen Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Er det noen som vet om noen plass man kan kjøpe billig pioneer frontrute klistremerke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Hør med nærmeste Pioneer forhandler. De aller fleste bil-dekor/reklameskilt-firmaer kan også lage dette til deg. Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Og kan tillegges at det er ulovlig å klistre noe i frontruten din, klistre det heller i bakruta (hvis du på død og liv må vise andre at du har Pioneer) Husker engang noen fortalte meg at det var som å sette reklame på bilen sin for biltyver ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twinflower Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Oh. Da er visst alle av NAF sine medlemsskapsklistremerker ulovlige. De anbefales jo plassert nede i hjørnet av frontruten. Siter 1998 BMW 318i 2005 BMW 116i 1995 Ford Mondeo 1991 Mazda 323 1983 Golf Diesel (52hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Oh.Da er visst alle av NAF sine medlemsskapsklistremerker ulovlige. De anbefales jo plassert nede i hjørnet av frontruten. forskjell på 2x2 cm og over hele ruta og feks 20 ned hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Vidar Pedersen Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Er det noen som vet om noen plass man kan kjøpe billig pioneer frontrute klistremerke? Hvorfor betale for reklame ??? Siter Bjørn V. Pedersen Norsk Dragracing Gardermoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Sjekk http://www.dekaltrim.nu Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Jeg sendte mail til Pioneer Norge å spurte.. fikk en stor konvolutt med 4 store pioneer klistermerker, 2 store brett med ca 40 klistermerker på hver, og et blankt pioneermerke (samme type som står bak på biler.. med bilnavn osv) gratis :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjerningen Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Tøft da :D Hvilke mail adresse var det du sendte til da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleMole Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 http://www.stickers.dk bra side! Siter 08 BMW 120d M-sport Alpinweiss med ALT x - 07 BMW 116 M-sport - alt utst. x - 08 Opel Corsa GSi 210hk (chip) x - 06 BMW 116 M-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Oh.Da er visst alle av NAF sine medlemsskapsklistremerker ulovlige. De anbefales jo plassert nede i hjørnet av frontruten. stemmer dette. eg fekk beskjed å fjerna steameren min av politiet. sendte mail til statens vegvesen og der spurte eg blant anna om dette med naf sine merker nederst i frontruta og fekk mail tilbake at det var ulovlig. blei henvist til ein lov men huska ikkje den igjen. men vertfall det er ikkje lov å klistre noko i frontruta uansett kor stor det er. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg