skripis Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 jeg skøt en getrag 265 kasse.klumpen like hel.rasa endel bakakslinger,blant annet at diffhuset løsna fra sveisa punktene sine og huset gikk opp i gulvet?klumpen like hel. nesten vridd istykker et par stikkakslinger.klumpen like hel og med 3skiva tilton clutch som river opp drivverket jævlig har faktisk klumpen holdt. alt annet ryker enn true tracken yodude og true tracken er ikke fin og hoppe med!der må lammel sperre til. Tror vi kan konstatere at truetrac'en er grei nok, hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slire_sladd Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 jeg planlegger å hoppe en del, så denne er nok ikke for meg den da... snakker du av erfaring poffs? hoppe med senka volvo...? godt i ræva og ryggen sikkert... Siter ...prrrrrtt... 2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK... (X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt... (X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 jeg planlegger å hoppe en del, så denne er nok ikke for meg den da... snakker du av erfaring poffs? hoppe med senka volvo...? godt i ræva og ryggen sikkert... DET er ikke morro å hoppe med kappa fjører.. det har vi prøvd :D hehe.. kombinasjoen av lav bruksbil, grusvei, kuler, og rally takter er IKKE å anbefale med kappa fjører..hehehe...morro var det iallefall.. :crazysant Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 til de som har planer om å hoppe med bil, her er en instruksjonsvideo: http://home.hia.no/%7Easkrip03/shackup.wmv Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Fy F### å bra! skruer i ryggn og greier. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 jeg planlegger å hoppe en del, så denne er nok ikke for meg den da... snakker du av erfaring poffs? hoppe med senka volvo...? godt i ræva og ryggen sikkert... jeg liker meg best på bakken jeg som rallygutta sier så kjører de lammel sperre pga den er i drift hele tida,true tracken kobler ut når du er i lufta og når du lander må den jobbe seg inn igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 da ville det vel være fint med en lockrite? den er i utgangpunktet låst 100%, men kobler ut når man trenger det... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skripis Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 til de som har planer om å hoppe med bil, her er en instruksjonsvideo: http://home.hia.no/%7Easkrip03/shackup.wmv HEI! Det er meg jo! :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 hehe, BUSTED! Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 til de som har planer om å hoppe med bil, her er en instruksjonsvideo: http://home.hia.no/%7Easkrip03/shackup.wmv er ikke filmen lengre enn til hoppet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skripis Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 er ikke filmen lengre enn til hoppet? Eh...laste ned hele? Den er på 18MB... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 hmmm får bare 3.35mb? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skripis Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 hmmmfår bare 3.35mb? Pussy, som de sier. Her er 27MB WMV fil: Høyre klikk, lagre-som. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 D er nok bare skit prat! vi brukte samme True track i 3.15, 3,54 å 3,73 funka nok uansett =) desuten har TrueTracken samme dele nr på den til 3,54 å 3,73 så legg sammen to å to =) Selveste diffen passer jo, det er drevene som er forskjell. Når du kjøper dem så får du jo ikke med drevsatsen. Så det er uvesentlig hvilken utveksling dem er oppgitt for. Kanskje litt annerledes på 3.15 og 3.54 siden det er skille der om jeg ikke husker feil. Detroit diffen holder forresten ikke :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SATYR Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Hvordan er det med montering av denne sperra, kommer den komplett med det jeg trenger eller må jeg kjøpe et monteringskit i tilegg? Har forøvrig tenkt å la et verksted ta seg av monteringen. Har skrudd mye bil opp gjennom åra men har knapt åpna en bakaksel faktisk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg