Gå til innhold

True track

Ranger emnet


SATYR

Anbefalte innlegg

  • Svar 149
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe.. men jeg selger den nok ikke :) skal nok klare å få satt den i en vakker dag, men blir fortsatt ikke klok på dette med shims :wonder skjønner liksom ikke hvordan jeg finner ut om jeg må shimse om el ikke? må vel sette på shims å lagerne for å finne det ut? å hvordan i huleste får jeg av lagerne igjen uten å ødlegge dem hvis jeg finner ut at jeg må shimse? er jo så j*vla trangt der..

Strandern setter den inn for deg....

Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986

Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr

 

Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ben are: jeg har tilgode å se to carriere som er helt like, både mellom lagerflatene og fra lagerflatene til der tannringen er skrudd fast.

 

Hehe...... morroklumpen!!!!!!

Du bruker jo selfølgelig org shimsa som UTGANGSPUNGT!!!! må måle den totale tykkelsen, og plasseringen av kronhjulet i forhold til tottalbredden!!!! Med org shims på plass i den gamle diffen kan du lett finne ut hvor den nye diffen skal ligge i forhold til lagerbukkene!!!!!!!!!

Takk til Team Turbo Tromsø og PST performance

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg må vel sette på lagerne på den nye diffen for å sjekke? og åssen får jeg tatt dem av uten å ødlegge dem hvis jeg finner ut at jeg må shimse? prøvde å ta av lagerne på den gamle med hydraulisk presse og kappa uttepå ga etter bare, så kutta den av med vinkel slipern.. men har har diff til liggende så jeg får målt da.. jeg har dana 30 front og da Dabutcher mener jeg får feil preload el no.. hva har dette og si? utvekslinga mi er på 3,72 mens diffen er for 3,73 og opp men det har vel ikke no betydning?

1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

hvordan har det gått med truetrack prosjektene til folk?

fått de montert? noen erfaringer å dele?

eller ikke fått gjort noe mer og hypp på å selge?

 

hvor har folk bestilt fra og hvor mye kom det på totalt?

 

 

mvh thomas

...prrrrrtt...

 

2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK...

(X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt...

(X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja! må bare få økonomien på plass... har lurt lenge på hva jeg skulle prioritere... motor eller drivverk. men motoren går jo helt greit. men når jeg tar av så ser det ut som en mc har spinni avgårde... og det er de gangene som clutchen tar tak... så sperre og getrag m/ca450nm clutch er 1. pri!

 

når tenkte du å bestille?

...prrrrrtt...

 

2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK...

(X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt...

(X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår