Ben are Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 6000Kr for en truetrac til volvo hos meg! Siter Takk til Team Turbo Tromsø og PST performance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 ja,jeg merket det når jeg begynte å burne i 80km/t, på rett strekning.det hadde regnet og jeg tok en kickdown. bilen begynte å dra seg sidelengs :P jeg slapp gassen og den dro seg inn igjen. kan være litt skummelt i rundkjøringer, svinger, o.l. husk å respekter bilen, når du plutselig kan spinne på to hjul!! ellers går det fort ille gale!!!! jeg er "uhyre forsiktig" når det regner, da spesiellt ut fra rundkjøringer. wow,nå ble det vanskeli å finne ord. Har jeg lest feil,kommafeil kanskje? så det er 2040hk i 6ern? :usa: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 wow,nå ble det vanskeli å finne ord. Har jeg lest feil,kommafeil kanskje? så det er 2040hk i 6ern? :usa: Haha!!! Glimrende! happyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modalen Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 ja,jeg merket det når jeg begynte å burne i 80km/t, på rett strekning.det hadde regnet og jeg tok en kickdown. bilen begynte å dra seg sidelengs :P jeg slapp gassen og den dro seg inn igjen. kan være litt skummelt i rundkjøringer, svinger, o.l. husk å respekter bilen, når du plutselig kan spinne på to hjul!! ellers går det fort ille gale!!!! jeg er "uhyre forsiktig" når det regner, da spesiellt ut fra rundkjøringer. Må ha vært litt av et karstøkke !!! Trodde det var vanlig å burne mer stillestående jeg. Synes du griner litt mye jeg. Sånn er det å kjøre med sperre. Burna over flere bagetter el ? ref: http://www.volvo-power.net/videos/member/dabutcher/volvo_242r6_3.0_24v_burning_baguette.wmv edit: "burna", ettersom du bare spant over. Dessverre :/ Siter 79 Volvo 242 DL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 jeg skøt en getrag 265 kasse.klumpen like hel.rasa endel bakakslinger,blant annet at diffhuset løsna fra sveisa punktene sine og huset gikk opp i gulvet?klumpen like hel. nesten vridd istykker et par stikkakslinger.klumpen like hel og med 3skiva tilton clutch som river opp drivverket jævlig har faktisk klumpen holdt. alt annet ryker enn true tracken yodude og true tracken er ikke fin og hoppe med!der må lammel sperre til. drar fram denne litt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Synes du griner litt mye jeg. Sånn er det å kjøre med sperre. jeg klager ikke på truetrac, tvert imot. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 wow,nå ble det vanskeli å finne ord. Har jeg lest feil,kommafeil kanskje? så det er 2040hk i 6ern? :usa: jeg skjønner ikke hva du snakker om, da du helt sikkert vet at det er null problem å spinne løs 225/45 dekk på¨vått føre, i sving, med diffbrems. forsåvidt er det enkelt på tørt føre i sving også. rett frem med diffbremsen og 225 dekk, tørt føre, er det bånn gass uten nevneverdig hjulspinn. jeg mente bare å påpeke at det slipper på en annen måte med diffbrems enn åpen diff. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 jeg skjønner ikke hva du snakker om, da du helt sikkert vet at det er null problem å spinne løs 225/45 dekk på¨vått føre, i sving, med diffbrems. forsåvidt er det enkelt på tørt føre i sving også. rett frem med diffbremsen og 225 dekk, tørt føre, er det bånn gass uten nevneverdig hjulspinn. jeg mente bare å påpeke at det slipper på en annen måte med diffbrems enn åpen diff. i sving er en ting men du skreiv p åen rett slette..det er noe HEELT annet! *og når du kjører i 80 kan du ikke si den begynte å burne vel? i 80 _slipper_ den..mener nå jeg da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forzaa Performance Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Sperrene passer i multilink ja......... 40 år jeg ja Tosk:-) Mødrene til kompisa har starta legge ann på meg etter den reportasjen i gatebil.... Såda Ben Are rolig nå. Vi gutta kan utveksle litt godteri av å til. Så klart Euro måtte få fin pris på sperre til brakka si. Bygger low cost volvo selv nå,dem få gangene jeg har et ledig øyeblikk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Sperrene passer i multilink ja......... 40 år jeg ja Tosk:-) Mødrene til kompisa har starta legge ann på meg etter den reportasjen i gatebil.... Såda Ben Are rolig nå. Vi gutta kan utveksle litt godteri av å til. Så klart Euro måtte få fin pris på sperre til brakka si. Bygger low cost volvo selv nå,dem få gangene jeg har et ledig øyeblikk. sperra passer nok inn i huset ja,men hva med drivakslingene som har helt andre splines? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 i sving er en ting men du skreiv p åen rett slette..det er noe HEELT annet!*og når du kjører i 80 kan du ikke si den begynte å burne vel? i 80 _slipper_ den..mener nå jeg da JAJA, greit nok.. men den SPANT i 80km/t på rett vei. kanskje definisjonen på å burne er å stå i ro og spinne? vel, vel.. jeg har jo spikket litt flis selv, tidligere i tråden, så.. hehe.. men, dere skal heller få lov å mase om tull videre her. god helg. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 sperra passer nok inn i huset ja,men hva med drivakslingene som har helt andre splines? de får vel gjøre som du gjorde med din? bytte til stiv aksling? :P Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 de får vel gjøre som du gjorde med din? bytte til stiv aksling? :P Det er iallefall å anbefale,nytter ikke med multilink om man skal kjøre med skikkelige hjul, real senking og uten å bytte dekk og drivknuter hver måned. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Nettopp MultiLinken var en av årsakene til at jeg kjøpte 960n. Er noe helt annet å kjøre med når man har litt motor. Og skulle jeg ikke finne en sperre som passer, så er det jo bare å ta en telefon til Sällholm:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Nettopp MultiLinken var en av årsakene til at jeg kjøpte 960n. Er noe helt annet å kjøre med når man har litt motor. Og skulle jeg ikke finne en sperre som passer, så er det jo bare å ta en telefon til Sällholm:) Finnes vel r-sport diff til multilink. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.