Gå til innhold

Tekniske data på g40

Ranger emnet

gtpassat

Anbefalte innlegg

Originally posted by HolkestadRacing

POLO CLASSIC: TØM PM!!

+

Ja, men f"#" kan jo ikke tømme den når jeg ikke er på jobben!! har bare PC der og kan ikke sitte der hver eneste dag.

Back to the subject:

830 kg, 113 hk orginalt (lett 140 med g-lader arb, chip og ladehjul), 150 nm stortsett hele veien fra 3000 o/min. 0-100 på 8,6. På 70-110 på 3dje gir er det bare VR6 av VW som er raskere. Toppfart orginal 196 km/t.

Forsikring for meg er 12000 i Vesta og 13000 hos IF. 60% bonus og gateparkering i Oslo 16000 km i året. Jeg er 28 år.

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Polo Classic

+

Ja, men f"#" kan jo ikke tømme den når jeg ikke er på jobben!! har bare PC der og kan ikke sitte der hver eneste dag.

Back to the subject:

830 kg, 113 hk orginalt (lett 140 med g-lader arb, chip og ladehjul), 150 nm stortsett hele veien fra 3000 o/min. 0-100 på 8,6. På 70-110 på 3dje gir er det bare VR6 av VW som er raskere. Toppfart orginal 196 km/t.

Forsikring for meg er 12000 i Vesta og 13000 hos IF. 60% bonus og gateparkering i Oslo 16000 km i året. Jeg er 28 år.

Satan for en forsikring da!! Jeg skal betale 4400kr i Gjenstridige med 40% bonus...

Gtpassat: kom bortom det gule huset med dobbel garasje neste gang du er hos svigers, så kan du få se g40!!

`04 Skoda Fabia RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Originally posted by 2slow

Finnes det noe brukte G40 til salgs her i Norge?

Kunne tenkt meg en Polo igjen! Har lyst å kvitte meg med den svære Vento'n :rolleyes:

husk at jeg kjøpe tilbake spilleren hvis du selger bilen:D

-65 Boble 1915cc "Firmabilen" -98 BMW 520 stv.

x97 VW Golf 3, x07 VW Passat 4motion, x06 Toyota Landcruiser

x85 Jetta VR6, x00 Golf 4, x05 Toyota Avensis stv., x90 Opel Kadett 1.6 automat!

Ole Martin Aronsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by audison

husk at jeg kjøpe tilbake spilleren hvis du selger bilen:D

Spiller, høyttalere og forsterker blir nok pella ut hvis jeg skal selge Vento'n well

- 90 VW Taro(hilux) 2wd

- 77 VW Polo I

- 55 VW 1200 - Primer

- 89 Vw Corrado G60 - "Delebilen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i golf 1'ern min? har aldri hørt om golf 1 med g-40 motor før.

noen som har peiling på hvordan det hadde gått? skulle være plass nok ihvertfall.

Noen som vet hvor rask den ville blitt?

sry hvis dere syns dette er off topic.

2001 BMW 525iAT

x 2004 Audi A4 1.9 TDI TIP x 2004 mkV Golf 1.9 TDI DSG

x 1994 mk3 Golf GTi 2.0 8v x 1984 mk1 Golf GTi 1.8 8v

x 1978 mk1 Golf 1.6 GT Gasser

Lenke til kommentar
Del på andre sider